Whatsup - לינוקס, תוכנה חופשית וקוד פתוח בעברית

אוף טופיק - זהירות מספקית האינטרנט 012 סמייל , מרמה ומשקרת לקוחות...

lior155 - 31/12/2007 - 22:06
נושא ההודעה: זהירות מספקית האינטרנט 012 סמייל , מרמה ומשקרת לקוחות...
הי
ברצוני להציג לכם לוג שיחה מוקלט שלי ושל נציג תמיכה בכיר של אינטרנט סמייל 012 אך אותו בכיר מודה בפני לאחר יומים שהתעקשתי איתם והוכחתי להם שהם חוסמים לי גישה מלאה לאינטרנט ולשרתים ברשת האימיול בפרט:

תומך בכיר: אוקי אז התחברת עם שם משתמש (של 012)?
אני: להתחבר אתה רוצה?
תומך בכיר: כן: עם השטרודל 012 ועליו נתקין חייגן חדש. ועליו אנחנו עושים עוד חייגן VPN
אני: אוקי מה זאת אומרת?
תומך בכיר: שאנחנו נתחבר לשרת מסוים שהקמנו להורדות מחול.
אני: ולמה זה לא בצורה אוניברסאלית?
תומך בכיר: יש בעיה עם זה כרגע וזה פיתרון שמצאנו , עד שזה יסתדר באופן אה...
אני: ממתי זה ידוע לכם? הפתרון הזה? זאת אומרת שידוע לכם שיש בעיה כל שהיא.
תומך בכיר: ברור, יש בעיה - אנחנו הקמנו עוד שרת כדי שלקוחות לא יתקעו באמצע.
אני: ומדוע לא הודעתם? או משהו כזה?
תומך בכיר: כי זה לא גורף.
אני: סליחה, אבל אני עובד עם אימיול ואני מתחבר עם שרתים בחול.
תומך בכיר: אנחנו מוצאים פתרונות ללקוחות פרטיים שיש להם בעיות עם זה.
אני: אז למה יומיים אתם מושכים אותי מהאף ולא מציעים לי אף הצעה?
תומך בכיר: אני לא יודע מה משכו אותך, אני יודע לאן הגעת לאיזה נציג הגעת שמסוגל לתת לך פתרון מקצועי.
אני: הייתי אצל המנהלת הייתי אצל עוז שעוז הוא בכיר גם כן, הייתי בשירות לקוחות בהתנתקות אצלכם (בכדי התנתק) ואף אחד לא הצליח לעזור לי בזה ואף אחד לא אמר לי שממש יש את האפשרות הזאת. שיש לכם שרת מיוחד להתחברות לחול.

כמובן שניסתי את ההצעה שלו ליצור חייגן נוסף של VPN בנוסף לקיים, וזה פשוט לא עבד ועדין לא הצלחתי להתחבר לשרתים ברשת האימיול, מה שבשם משתמש שלי בבזק בינלאומי 014 לא היית שום בעיה להתחבר ולהשאר יציב על כל שרת שבחרתי להתחבר אליו וכמובן במקביל מהירות ההורדה היית גבוהה מאשר ב 012.

שימו לב שהשיחה הזאת היית לאחר יומים של טלפונים עם לא מעט תומכים טכנים שלא הצליחו לפתור את הבעיה ב012 סמייל ומיותר לציין שלשבת שעות ככה זה מאד מתסכל כאשר הם ידעו כל הזמן הזה שהם פוגעים בגלישה שלי ולא רוצים להודות או לפחות לשחרר אותי מהאחיזהת התקשרות איתם בכבוד ואני מצידי לא הלשין עליהם או התבע אותם על שרימו אותי חודשים מאז שאני מנוי אצלהם.

אז חברה מי שלקוח של 012 סמייל שיבדוק את היכולת שלו להתחבר חלק לשרתים של אימיול ושאר התוכנות הורדות בצורה חלקה ומהירה ללא בעיה, אם יש בעיה קרוב לוודאי שגם אתם אכלת אותה ומשלים כסף בחינם על החבילה שלכם ל012 סמייל.

בברכה ליאור.
Anonymous - 31/12/2007 - 22:32
נושא ההודעה:
טלפון \ אינטרנט \ טלוויזיה בכללי בארץ זה חברות שלא איכפת להם מהלקוחות שלהם ... זה לא מפתיע אותי בכלל
Anonymous - 31/12/2007 - 22:34
נושא ההודעה: 012 זה לא סמייל
אמנם גם לי היה נסיון לא מוצלח עם השירות של 012 , אבל כדי שיקחו אותך יותר ברצינות, תשתדל לדייק, ולא לערבב שמות של 2 חברות שונות
Anonymous - 31/12/2007 - 22:38
נושא ההודעה:
ליאור !
איפה היית לפני שנתיים כשהצפתי את כל הטוקבקים של ynet עם אזהרות על ברק 012 ?!!! Wink
(רוצה לומר שאני תומך בהודעתך תמיכה מלאה !!!)

ולאחר כל ההזהרות הללו - מענין מי יהיה הפראייר הבא שיקנה מהם "שרות" Laughing Sad
amitp - 01/01/2008 - 10:05
נושא ההודעה: Re: 012 זה לא סמייל
הוא מדייק

אינרנט זהב וקווי זהב התמזגו. אז לפני שאתה מציע משהו למישהו תיישם אותו קודם עצמך

עמית
Anonymous - 01/01/2008 - 10:33
נושא ההודעה:
לא אכפת מהלקוחות הללו. אולי מפני שהם לא רוחיים (עולים ברוחב פס יקר לחו"ל).

אבל לא ברור לי מהו המצב הרצוי בשבילך. האם אתה באמת רוצה לקבל הודעה על כל תקלה שאולי תשפיע עליך? בהנחה שאתה קורא את חשבון הדואר המסים בתדירות גבוהה מספיק.

תומך זוטר לא תמיד יודע ומבין הכל. אם הוא יתחיל להפציץ לקוחות מסכנים בפרטים טכניים, הם לא ידעו לעכל אותם.

אגב שים לב שאתה קודם מאיים בניתוק ורק אח"כ מנסה להגיע לתומך בכיר. לא בהכרח סדר פעולות תקין למי שרוצה באמת לפתור בעיות.
lior155 - 01/01/2008 - 11:10
נושא ההודעה:
צפריר :
לא אכפת מהלקוחות הללו. אולי מפני שהם לא רוחיים (עולים ברוחב פס יקר לחו"ל).

אבל לא ברור לי מהו המצב הרצוי בשבילך. האם אתה באמת רוצה לקבל הודעה על כל תקלה שאולי תשפיע עליך? בהנחה שאתה קורא את חשבון הדואר המסים בתדירות גבוהה מספיק.

תומך זוטר לא תמיד יודע ומבין הכל. אם הוא יתחיל להפציץ לקוחות מסכנים בפרטים טכניים, הם לא ידעו לעכל אותם.

אגב שים לב שאתה קודם מאיים בניתוק ורק אח"כ מנסה להגיע לתומך בכיר. לא בהכרח סדר פעולות תקין למי שרוצה באמת לפתור בעיות.



מה לא ברור לך כאן צפריר, הם פשוט חוסמים גישה לשרתים בחול (זאת לא תקלה חמוד).

אני לא הצגתי שיחה עם תומך זוטר כמו שאתה מנסה להציג את זה, בפירוש כתוב שהשיחה עם תומך בכיר צפריר יקירי!

דבר אחרון, אני איימתי בניתוק רק לאחר שביררתי שהחשדות שלי נכונים ומבוססים עם מספר רב של תומכים(אם לא כולם) ובנוסף למנהלת השירות ובנוסף אחרי יומיים שהם מושכים אותי באף כאילו הם מנסים לעזור לי לפתור את הבעיה , אלא שהם מודעים אליה טוב מאד ורק במקרה תומך אחד בכיר גילה לי את הסוד שהם בעצם משכו אותי באף שאני הרד ממנם בנושא הזה, שהם חוסמים לי את הגישה לאינטרנט!

זה מעשה חמור של גניבה ורמאות הלקוחות...
Anonymous - 01/01/2008 - 12:45
נושא ההודעה:
צפריר :
לא אכפת מהלקוחות הללו. אולי מפני שהם לא רוחיים (עולים ברוחב פס יקר לחו"ל).

אבל לא ברור לי מהו המצב הרצוי בשבילך. האם אתה באמת רוצה לקבל הודעה על כל תקלה שאולי תשפיע עליך? בהנחה שאתה קורא את חשבון הדואר המסים בתדירות גבוהה מספיק.

תומך זוטר לא תמיד יודע ומבין הכל. אם הוא יתחיל להפציץ לקוחות מסכנים בפרטים טכניים, הם לא ידעו לעכל אותם.

אגב שים לב שאתה קודם מאיים בניתוק ורק אח"כ מנסה להגיע לתומך בכיר. לא בהכרח סדר פעולות תקין למי שרוצה באמת לפתור בעיות.

א) לפני שמגיבים, רצוי לקרוא ולהבין את הודעת השואל ! (וזה לא פעם ראשונה אצלך. . . )
ב) התומכים "הבכירים" והממונים עליהם לחלוטין לא נגישים אלא אם כן מאימים בניתוק !
ג) איך זה יתכן שתומך זוטר, *שלא תמיד יודע ומבין הכל*, יפציף לקוחות "מסכנים" בפרטים טכניים שלא ידעו לעכלם ?!! (אגב, אלא ששואלים הם דווקא אלא שכן מבינים !)
ד) לפי התיחסותך, התרשמתי שבעניני צרכנות אינטרנט והבנת דרכי ההעבודה הניבזיות של ספקי האינטרנט למינהם - הייתי אומר שאתה בור ועם הארץ ! Wink
Anonymous - 01/01/2008 - 14:41
נושא ההודעה:
היות והדיון ממריא לשיאים חדשים אז הנה אנקדוטה -
אני מחובר לאינטרנט המהיר כארבע שנים בהמלכם הלפתי שלושה ספקים וכל שנה אני מקבל מהירות גבוהה יותר בפחות כסף ועם מיני שיפורים אחרים שבד"כ אינם מענינים אותי במיוחד (לשמחתי הזדמן לי לאחרונה גם להעביר זכאות לחיבור במחיר אטרקטיבי לאחד מחברי).
דרך אגב מעולם גם לא ניהלתי עם תומך כזה או אחר של ספקיות השירות שיחה ארוכה שהתחילה באיומי ניתוק.

יש לכם בעיה?! השוו את שירותי הספקיות השונות, ודאו שאתם מבינים מה אתם מקבלים ואם אתם מרגישים צורך בכך בקשו הסכם כתוב ובסוף בחרו את הספק שנותן את התנאים הטובים ביותר במחיר הנמוך ביותר.
צרכנות נבונה זו לא מילה גסה ולצעוק על תומכים טכנים "זה, מה זה נינטיז" ומתאים למי שעוד משתמש בשירותים של בזק Wink
Anonymous - 01/01/2008 - 17:40
נושא ההודעה:
הם לא היחידים שחוסמים.
לי היו בעיות בנטוויז'ן עם משחקים שהשרתים שלהם בחו"ל.
מרחו אותי כל הזמן עם משפטים של "הבעיה אצלך" או "הבעיה בשרת שאתה מנסה לשחק בו" או "הבעיה במשחק".
עברתי חברה ומאז כל המשחק פועלים בלי לאגים Laughing
wliad - 01/01/2008 - 18:42
נושא ההודעה:
DoK לא מחובר :
היות והדיון ממריא לשיאים חדשים אז הנה אנקדוטה -
אני מחובר לאינטרנט המהיר כארבע שנים בהמלכם הלפתי שלושה ספקים וכל שנה אני מקבל מהירות גבוהה יותר בפחות כסף ועם מיני שיפורים אחרים שבד"כ אינם מענינים אותי במיוחד (לשמחתי הזדמן לי לאחרונה גם להעביר זכאות לחיבור במחיר אטרקטיבי לאחד מחברי).
דרך אגב מעולם גם לא ניהלתי עם תומך כזה או אחר של ספקיות השירות שיחה ארוכה שהתחילה באיומי ניתוק.

יש לכם בעיה?! השוו את שירותי הספקיות השונות, ודאו שאתם מבינים מה אתם מקבלים ואם אתם מרגישים צורך בכך בקשו הסכם כתוב ובסוף בחרו את הספק שנותן את התנאים הטובים ביותר במחיר הנמוך ביותר.
צרכנות נבונה זו לא מילה גסה ולצעוק על תומכים טכנים "זה, מה זה נינטיז" ומתאים למי שעוד משתמש בשירותים של בזק Wink


אוי שאתה קשקשן לפעמים Laughing

לפי הכל, שני דברים חשובים:
  1. אין היום אף ספק שירות בארץ שמסוגל טכנית לספק את רוחב הפס שהוא מוכר ללקוחות שלו, גם אם כולם היו מחוברים במהירות של 0.5 מגה ביט, כאשר הלקוחות מעוניינים בגישה מחוץ לתחומי ישראל. המתמטיקה של הנושא הזה היא די ברורה, והעניין אף נמצא בבדיקה של אפשרות לתביעה ייצוגית נגד כל הספקיות.
  2. אני לא מכיר את 012 בתור לקוח, אבל את סמייל כן, וכמו-כן את ברק 013 ונטוויז'יון. כיום אני עם בזק בינלאומי.

במשך כ - 3 שנים הייתי לקוח מאד מרוצה של 013 (ברק), וזאת לאחר שבשיחה עם התומכים הטכניים שלהם הבהרתי להם שאני הייתי מאד שמח לקבל את מה שאני משלם עבורו, קרי מהירות גלישה של 1.5 מגה ביט. היות ואני מאד פדנט, הראתי להם שהם לא מסוגלים לתת לי את זה בתנאים הרגילים והם נענו לשאלתי מה אני אמור לעשות, וכדי למנוע מצב של תקלה משפטית ומבוכה רבה לחברה, הם החליטו לתעדף אותי. קיבלתי כתובת IP קבועה, ותיעדוף בקידום חבילות ורוחב הפס, תמורת מחיר החבילה הרגיל שהם בעצמם קבעו. לפתע, עם השלמת המיזוג (לפחות לפי הדיווח שהם נתנו למשרד התקשורת) עם חברת נטוויז'יון, נעלם התיעדוף, וחזרתי לקבל קצבים של עשירית ממה שאני משלם עבורו. שעות על גבי שעות עם התמיכה הטכנית, בהן הוקפצתי בין לא פחות מ - 7 מוקדנים (לא תומכים, כי הם לא ממש תמכו בי), אחת מהן שייכת בכלל למוקד התמיכה של נטוויז'יון ולא יכלה כלל לשרת אותי, מאחר ולמרות הדיווח שלהם למשרד התקשורת, הם לא באמת השלימו את מיזוג החברות בצד הטכני, הגענו למסקנה שאין להם תשובה עבורי, ובהמלצתם התקשרתי למרכז קשרי לקוחות, כדי להתנתק. שימו לב, בהמלצתם.
אלא שהחברים במרכז קשרי לקוחות, החליטו שעדיף להעביר אותי לתמיכה הבכירה. אמרתי לעצמי, למה לא, לפחות בפעם הזו השיחה על חשבונם. שם ענה לי תומך אחד שהיה מאד לא אדיב והחליט להתווכח איתי במקום להבין שהורה של קובץ ZIP מהשרתים שלהם מעניינת לי את התחת היות ואת החיבור לשרתים שלהם עושה חברת בזק, ועליה, למרות מה שדותן אמר, אני כן סומך. הוא העביר אותי לתומך בכיר אחר, בטענה ש(ציטוט) "אין לי סבלנות לדבר איתך". התומך הבכיר האחר דווקא היה מאד אדיב, אך הפגיז אותי בחצאי אמיתות ושקרים אודות שיפור התשתית בימים הקרובים. הבטיח שיחזור אלי תוך יומיים ולא חזר. חזרתי אליו ושם אמרו לי שהוא לא נמצא היום אבל יחזור אלי מחר. גם זה לא קרה. התחברתי ללא התחייבות ל - 014, וכתבתי מכתב תלונה לנציב פניות הציבור של 013, אשר מבטיח באתר שלהם שהוא חוזר לכל פניה תוך 48 שעות. אחרי שבועיים שהייתי מרוצה בערך (כי באמת אין ספק אחד שמסוגל לספק את מה שהוא מוכר), התקשרתי ישירות למוקד קישרי לקוחות של 013.
השיחה עם המוקד היתה מאד תחליטית:
ציטוט:
אני: שלום, הייתי רוצה לשנות את חבילת הגלישה שלי.
מוקדנית: לאיזו חבילה?
אני: מהירות 0 מגה ביט.
מוקדנית: אין לנו חבילה כזו.
אני: אני יודע, הכוונה שתנתקו אותי.
מוקדנית: למה?
אני: כי ממילא לא איכפת לכם אם אני לקוח שלכם או לא, אחרת הייתם טורחים לחזור אלי בשבועיים האחרונים, אחרי סאגת השיחות שניהלנו.
מוקדנית: מאד איכפת לנו שאתה לקוח שלנו.
אני: תנתקי אותי בבקשה, ולא, אני לא מתכוון לשיחה בינינו.
מוקדנית: אני מעבירה אותך לניתוק.
אני: תודה.
מוקדן: שלום במה אפשר לעזור?
אני: תנתק אותי בבקשה.
מוקדן: אין בעיה, תוך 20 דקות לא תוכל להתחבר יותר עם שם המשתמש שלך.
אני: לא, אל תקפיא לי את החשבון, תנתק אותו.
מוקדן: אין בעיה, בשעה הקרובה יבוטל החשבון שלך.
אני: תודה.


אגב, ההיכרות שלי עם סמייל פחות נעימה. הם החליטו להמשיך לנסות ולחייב אותי חודשיים אחרי שהתנתקתי מהם (לא שממש הייתי מחובר, פשוט באותה תקופה כל הזמן החיבור היה מתנתק, אז נאלצתי לעזוב אותם לטובת חברה אחרת). אחרי שני איומים טלפונים בתביעה, ומכתב מאיים מעו"ד הם נאותו להחזיר לי את הכסף ולהפסיק לחייב אותי. זה אמנם היה בזמן האינטרנט האנלוגי, ומאז הם אולי השתפרו ביחסם ללקוחות, אך נכון לעכשיו אני לא רואה סיבה לבחון אותם שוב.
Anonymous - 01/01/2008 - 19:45
נושא ההודעה: פשוט בכיינים
אני מבכים עם DOK כאן אבל חייב לתקן .
ספקיות אינטרנו בארץ ובעולם מפעילות רוחב פס סטטיסטי , וזה אומר שסטטיסטית רוחב הפס המנוצל הוא X
עם אתם שגולשים ,סטטיסטית רוחב הפס שאתם צורכים לעולם לא יהיה ה מקסימום כל הזמן
אני מחובר לחברה פלוני (לא נזכיר שמות זאת לא פרסומת או השמצה ) ברוחב פס 1.5 תיאורטית
בפועל המקסימום שאני מקבל זה 180 k . כמות ההורדות החודשיות שלי עם כל ההפצות שאני מוריד או העדכונים
לא מדגדג את מה שמציעים לי. נכון שכשאני באמת מוריד אני לא מגיע למהירות אבל , וזה חשוב
שהורדות גדולות אני עושה לא בזמן גלישה לכן זה לא ממש מזיז לי כי בבוקר או אחה"צ כשאני מגיע מהעבודה
הקובץ כבר ירד. בגלישה אני לא ממש מרגיש את ההבדל
מה שקובע בשבילי בסופו של דבר מי תהיה הספקית שלי זה סה"כ עמידות המערכת קרי כמות התקלות השנתית
הייתי בחברה אלמוני לפני כן והיות וכל שני וחמישי היו תקלות עברתי חברה , וממש לא עניין אותי
מה יש להם להציע לי כי זה ממש אבל ממש לא מעניין . רמת המחירים בכל החברות הוא כימעט זהה.

דבר נוסף חשוב הוא למי שכתב כאן ראשון , אף אחד לא הבטיח לך רוחב פס
יש מוצר שנקרא קו שמור שעליו משלמים מחיר של 500$ בערך ל 1.5 ובו מובטח לך רוחב פס
מסה"כ הרוחב פס הכללי של הספקית ( לא סטטיסטי )
Anonymous - 01/01/2008 - 20:15
נושא ההודעה:
ומכאן נובעת הנקודה החשובה: הלקוחות שמורידים הרבה מחו"ל הם לקוחות לא רוחיים לחברות. ההוצאות עליהם בסופו של דבר גדולות מההכנסות. כמובן שאי־אפשר למדוד בקלות "הוצאות", מכיוון שרוב התשלומים על רוחב הפס הם תשלומים קבועים בעיקרם.

מהו קצב ההורדות שלך מספקים אחרים בארץ? אילו הפצות חסרות לך בארץ?
שאל את הספק שלך למה אין אצלו אתר מראה מקומי של הפצת הלינוקס המועדפת עליך, כדי שכל לקוח יוריד משם פעם אחת (עם רוחב פס זול) ולא יצטרך להשתמש ברוחב פס יקר לחו"ל או קצת יותר יקר לספקים אחרים.
Anonymous - 01/01/2008 - 20:39
נושא ההודעה:
בכיינים :

לצערי הרב,
לא הצלחתי להבין כמעט אף משפט ממה שכתבת d'oh!
Anonymous - 01/01/2008 - 20:58
נושא ההודעה:
דוגמה: לאילו ספקים בארץ יש אתר מראה של דביאן?

לפי הדף http://mirror.isoc.org.il/more.html

* למשתמשי אינטרנט-זהב / 012: ישנו אתר מראה אצל אינטרנט זהב. במבט ראשון הוא נראה עדכני.

* לאנשי הרשת האוניברסיטאית: יש אתר מראה באוניברסיטת תל־אביב.

* לשאר הישראלים: אתר המראה של איגוד האינטרנט הישראלי.

מה עם debian.co.il ? הוא לא היה זמין.
elcuco - 01/01/2008 - 21:23
נושא ההודעה:
צפריר :
דוגמה: לאילו ספקים בארץ יש אתר מראה של דביאן?

לפי הדף http://mirror.isoc.org.il/more.html

* למשתמשי אינטרנט-זהב / 012: ישנו אתר מראה אצל אינטרנט זהב. במבט ראשון הוא נראה עדכני.

* לאנשי הרשת האוניברסיטאית: יש אתר מראה באוניברסיטת תל־אביב.

* לשאר הישראלים: אתר המראה של איגוד האינטרנט הישראלי.

מה עם debian.co.il ? הוא לא היה זמין.


התבלבלת בפוסט? מה הקשר בין מה שאתה כותב לנושא הדיון...?
DoK - 01/01/2008 - 21:48
נושא ההודעה:
wliad :

[list=1][*]אין היום אף ספק שירות בארץ שמסוגל טכנית לספק את רוחב הפס שהוא מוכר ללקוחות שלו, גם אם כולם היו מחוברים במהירות של 0.5 מגה ביט, כאשר הלקוחות מעוניינים בגישה מחוץ לתחומי ישראל. המתמטיקה של הנושא הזה היא די ברורה, והעניין אף נמצא בבדיקה של אפשרות לתביעה ייצוגית נגד כל הספקיות.


אני מניח שגם את הבנק שלך אתה שוקל לתבוע על אותו רקע Wink
lior155 - 01/01/2008 - 22:20
נושא ההודעה: התגובות כאן ממש מביישות אותכם חברה....
רוב התגובות כאן בכלל לא מדברות על הבעיה שבגינה אני רוצה להתנתק מ012 ונראה שאנשים כאן ממש לא קוראים ופשוט שולפים מהמותן תשובות לפי מה שבא להם.

העלתי את הנושא, מכיון שאותה חברה (012) חוסמת ואו מגבילה נגישות לשרתים בחול אשר משוייכים לתוכנות הורדות פופלאריות כגון אימיול ביטורנט וכו'.
וזה דבר שאסור להם לעשות לפי חוק, להגביל לי את הגישה לשרתים בחול.
וזה לא משנה אם ההתחברות לשרתים האלו הם דרך תוכנת הורדות או תוכנת גלישה (אקספלורר, פיירפוקס) או מדיה פלאייר וכו'.
פשוט אסור להם לחסום או לשבש לי תקשורת לחול.

ועכשיו אני כאן מגיבים על נושא אחר שלא קשור כגון רוחב פס .
מה זה קשור לפתחית הדיון בכלל?

אנשים תקראו לפני שאתם כותבים מניפסטים ארוכים שלא קשורים לפתיחת הדיון!
shlomi-l - 01/01/2008 - 22:26
נושא ההודעה:
גם אני עזבתי את 012.
לאחר חודשיים של גלישה איטית והורדה איטית, דיברתי עם התומכים שלהם ולא קיבלתי שום תשובה לעניין, שילמתי את הקנס (כי לצערי היתה לי התחייבות) ועברתי ל 014.
לא חוזר ל 012 גם אם ישלמו לי.
Anonymous - 01/01/2008 - 22:45
נושא ההודעה:
lior155 !

נסה את ארידור תקשורת בע"מ - http://www.comm.net.il/specials.html
אני מאד מרוצה מהם
Anonymous - 01/01/2008 - 23:01
נושא ההודעה:
מי שרוצה למעוך תחברים (או אויבים על אחת כמה וכמה)
שיפסיק להשתמש ב Laughing או Very Happy וכו
זה לא מוריד שום חלק מהמבוכה ,שלאחר מכות לשוניות
חוץ מזה זה גם הסמל של החברה המדוברת לא?
DoK - 01/01/2008 - 23:26
נושא ההודעה: Re: התגובות כאן ממש מביישות אותכם חברה....
lior155 :
העלתי את הנושא, מכיון שאותה חברה (012) חוסמת ואו מגבילה נגישות לשרתים בחול אשר משוייכים לתוכנות הורדות פופלאריות כגון אימיול ביטורנט וכו'.
וזה דבר שאסור להם לעשות לפי חוק...

אפשר הפניה למקור למען הקוראים שאינם מכירים את החוק?!
Anonymous - 02/01/2008 - 00:34
נושא ההודעה: משהו כאן כן מרוצה מספק האינטרנט שלו?
הייתי רוצה לדעת למי כדי לעבור. נשמע ש-014 הכי סבירים, האם זה נכון?
Anonymous - 02/01/2008 - 08:44
נושא ההודעה: לא עובד שם
אני לא עובד ב 014 אבל יש לי חבר שמנהל שם צוות של תמיכת לינוקס
החברה האלה רציניים מאוד. הם שלחו קבוצה שלמה לקורס מבוא ורשתות לינוקס
כדי לספק תמיכה ללקוחות כמונו. לא שמעתי על אף חברה שעשתה צעד כלשהו לקראת
ההפצות שהם לא ביל גייטסיות . אותי זה משמח לדעת שבאמת באים לקראתי ולא יגידו לי :
".. אנחנו לא תומכים במערכת לינוקס ...תסתדר לבד "
Anonymous - 02/01/2008 - 12:21
נושא ההודעה:
אני מבין ש־014 (בזק בינ"ל) עושה משהו שאף חברה אחרת לא עשתה: משלמת עבור הודעות מוזמנות. טוב לדעת שמתייחסים אלינו Smile

בהמשך למה שכתבתי כבר קודם: אנחנו מצפים מספקיות השירות לתת לנו חיבור אינטרנט מהיר במחיר זעום (אם לא: עוברים מייד למתחרה). צריך לקחת בחשבון שתעבורה לחו"ל היא הדבר היקר ביותר לספקיות. משתמשים שמורידים הרבה מחו"ל לא ממש משתלמים לספקים.

לכן צריך לבחור ספקיות גם לפי התוכן שזמין אצלן ברשת המקומית. אם מפריע לכם שאין אתר מראה להפצת הלינוקס החביבה עליכם בארץ, התלוננו לספק השירות. ספרו לו שזה גורם לכם להוריד כל הזמן עדכונים מחו"ל
Anonymous - 02/01/2008 - 12:32
נושא ההודעה:
צפריר :

לכן צריך לבחור ספקיות גם לפי התוכן שזמין אצלן ברשת המקומית. אם מפריע לכם שאין אתר מראה להפצת הלינוקס החביבה עליכם בארץ, התלוננו לספק השירות. ספרו לו שזה גורם לכם להוריד כל הזמן עדכונים מחו"ל

הבעייה היא פה לא רוחב פס, אלא חסימה של פורטים. תקרא שוב את הדיון ותבין שמה שכתבת לא רלונטי לדיון.

דרך אגב, הגולש הממוצע מוריד את רב התוכן שלו דרך אימיול או ביטורנט, ולא בפורט 80.
Anonymous - 02/01/2008 - 14:36
נושא ההודעה:
אילו לקוחות הורדת קבצים יכולים לתת עדיפות להורדה ממשתמשים שנמצאים ברשת ה"מקומית"? (של הספק? בארץ?)
Anonymous - 02/01/2008 - 17:33
נושא ההודעה:
אני לא רוצה להשמע מתלהם או סתם לא במקום אבל :

אם אני חותם על הסכם עם חברת "אנכנו הכי מהירים והכי טובים" על הסכם בו אני אקבל חיבור המעביר 1.5 מסל"ש הם צריכים לתת לי אותו אלא אם קיים בהסכם :
1.5 מסל"ש ברשת הפנים ארצית או ב VPN של החברה .

במידע ויורידם מהטווח זה הפרת חוזה (למה איש לא תובע אינני יודע) .

מניסיון מר עם ספקיות שירות (ניופאן ) למדתי דבר אחד :
אם אתה רוצה לקבל שירות טוב קודם כל תכתוב את הבעייה צלם בשלוש עותקים לך לבית המשפט הקרוב אליך והגש את המסמכים תתפלא באיזו מהירות אתה תקבל שירות ופיצויי.

סבלנות תשמור לשירותים.
את העצבים תשאיר לקימפול cedega הבא שלך או עדיף לקימפול KDE ב freebsd.
Shed - 02/01/2008 - 18:45
נושא ההודעה:
Jabka Offline :
אני לא רוצה להשמע מתלהם או סתם לא במקום אבל :

אם אני חותם על הסכם עם חברת "אנכנו הכי מהירים והכי טובים" על הסכם בו אני אקבל חיבור המעביר 1.5 מסל"ש הם צריכים לתת לי אותו אלא אם קיים בהסכם :
1.5 מסל"ש ברשת הפנים ארצית או ב VPN של החברה .

במידע ויורידם מהטווח זה הפרת חוזה (למה איש לא תובע אינני יודע) .

מניסיון מר עם ספקיות שירות (ניופאן ) למדתי דבר אחד :
אם אתה רוצה לקבל שירות טוב קודם כל תכתוב את הבעייה צלם בשלוש עותקים לך לבית המשפט הקרוב אליך והגש את המסמכים תתפלא באיזו מהירות אתה תקבל שירות ופיצויי.

סבלנות תשמור לשירותים.
את העצבים תשאיר לקימפול cedega הבא שלך או עדיף לקימפול KDE ב freebsd.


לכל מי שממהר לתבוע, אני מניח שלא ממש קראתם/ הבנתם את הסכם השירות בינכם לבין ה-ISP.

השירות שאנו קונים מה-ISP שלנו מוגדר ב-SLA ברור, אשר מפרט את הפרמטרים הבאים:
1. סוג השירות: CBR, CIR/MIR או best effort - BE.
2. רוחב פס מקסימלי במקרה של BE, רוחב פס מכסימלי ומינימלי במקרה של CIR/MIR ורוחב פס קבוע במקרה של CBR.

על מנת לעשות את החיים קלים:
CBR - constant bit rate - רוחב פס מובטח וקבוע. לא רק רוחב הפס מובטח אלא גם latency ו-jitter. דוגמא לסוג שירות כזה היא E1 או T1 (פריימים מגיעים בקצב קבוע, ללא שינוי jitter או רוחב פס).

CIR/ MIR - committed information rate / maximum information rate - סוג שירות שבו ה-ISP מתחייב לספק שירות מינימלי (רוחב פס, latency ו-jitter), ויכול לספק יותר מזה (אם יש לו משאבים פנויים) אבל לא יותר מהמקסימום המוגדר. דוגמא לשירות כזה: Frame Relay של בזק.

BE - Best Effort - שירות שבו ה-ISP לא התחייב על שום שירות מינימלי. זה למעשה השירות שה-ISP מוכרים ללקוחות הביתיים. כל ISP ברחבי העולם, עושה overbooking ברמה זו או אחרת (דרך אגב, בישראל ה-overbooking נמוך בהשוואה לאירופה וארה"ב).

לכן - לפני שאתם ממהרים לתבוע - עצרו רגע, קיראו את הסכם השירות, ותבינו שאין קייס לתביעה.

מה אפשר כן לעשות? פשוט מאוד - מכיוון שכל הספקיות מוכרות את אותו סוג שירות (BE), יש כאלה שנותנות בפועל יותר ויש כאלה שנותנות בפועל פחות. כמו כל דבר - גם כאן כוחות השוק ינצחו - מי שיתן מוצר טוב יותר - יהנה מיותר לקוחות.
Anonymous - 02/01/2008 - 19:36
נושא ההודעה:
בפעם המי יודע כמה :
לא מדובר פה על רוחב פס
מדובר על חסימת פורטים.

סתם קריאת כיוון למי שהיתברבר ...
Anonymous - 02/01/2008 - 19:48
נושא ההודעה:
Shed :
גם כאן כוחות השוק ינצחו - מי שיתן מוצר טוב יותר - יהנה מיותר לקוחות.
כדי שזה יקרה הפוסט שלך צריך להגיע לכל בית בישראל,וגם אז. . . . . Sad
הצרכן הישראלי בעל מודעות צרכנית נמוכה מאד עד אפסית. אפילו פה בשירשור ניתן לראות זאת. . . . .
yp - 02/01/2008 - 20:40
נושא ההודעה:
איך אפשר לבדוק אם פורט חסום או מוגבל?
Shed - 02/01/2008 - 21:33
נושא ההודעה:
האורח השני :
בפעם המי יודע כמה :
לא מדובר פה על רוחב פס
מדובר על חסימת פורטים.

סתם קריאת כיוון למי שהיתברבר ...


חסימה/הגבלה של פורטים היא כלי של ספק השירות לבצע traffic shaping. וכל ספק בעולם עושה traffic shaping בצורה כזו או אחרת.

הסיבה בגללה צריך traffic shaping הוא כדי לחלק משאבים ברשת בצורה "חכמה" יותר. כלומר: אם יש אדם X שמוריד עכשיו באמיול וצורך רוחב פס כמו 100 אנשים אחרים שרק גולשים באינטרנט ולא מעבירים את אותה כמות מידע - הספק יעדיף לבצע תעדוף של התעבורה של אותם 100 מאשר של אותו משתף אימיול.

בצורה כזו ה-ISP יכול להחליט שכאשר אין מצוקת רוחב פס - הוא לא נוקט בשום פעולה. כאשר יש מצוקת רוחב פס הוא מחליט לתעדף קודם כל את שיחות ה-VoIP שלו, אח"כ תעבורת HTTP/HTTPS, שירותי FTP, ולהגביל תעבורת P2P.
yair_info - 03/01/2008 - 18:28
נושא ההודעה: 012
מצטער להודיע לך אבל 012 אולי חוסמת פורטים ומודעת לזה אבל כפי שראיתי בשיחה הבן אדם ניסה לעזור ולתמוך אז זה השרות של 012 אבל חוץ מזה יש להם אחלה אחלה חברה ואני לא בקטע שלהגן על מישהו

נציגים ,שרות ומהירות ואמינות תאמין לי הם אמינים מנסיון אישי
Anonymous - 03/01/2008 - 19:48
נושא ההודעה:
Shed, אולי יש היגיון בחסימת פורטים אבל הם צריכים להיות ישרים בנושא, נניח שמגבילים P2P, הקובץ ירד לעט או מהר או יגיע, אבל כשמדובר במשחקים או VOIP זה יכול לשבש הכל לגמרי, דברים פשוט מפסיקים לעבוד וכשמתקשרים לחברה הם לא מפסיקים להגיד שהבעיה אצלך במקום פשוט להגיד את האמת.
Anonymous - 06/01/2008 - 01:51
נושא ההודעה: 013 ובזק בינלאומי
ככה.. החודש עזבתי את ברק מאותן הסיבות שהזכיר כבר מישהו לפני. הם ביטלו את התיעדוף והאינטרנט החל לזחול.
עברתי לבזק בין לאומי בעקבות זה שכולם ממליצים עליהם בהתלהבות. מחר אני עוזב אותם.
כאחד שהיה החודש בשתי החברות האלה, צר לי להודיע, שתי החברות גרועות באותה מידה. אם לא הייתי מודע לזה שהחלפתי ספק, לא הייתי שם לב.
מהירות הורדה כמעט זהה ( אולי אולי אולי יותר מהירה טיפה בבזק בינלאומי).
פינגים לשרתים גרועים בטירוף, כאשר בשעות עומס בזק בינלאומי גרועים יותר במידה ניכרת.

תגובת תומך בזק בינלאומי בנוגע לאיטיות: "זה בגלל שאתה בישראל והשרתים בחו"ל, אין מה לעשות, אבל אם תצטרף לחבילת גיימר זה יהיה יותר טוב (פתאום יש מה לעשות??)".
אני אובד עצות....
לאן ללכת?
אותם שקרים בכל מקום.
האם ללכת על חבילת הגיימר? לכאורה מבטיח רק עוד 25 שקלים לחודש, למרות שזה מעצבן.

מישהו פה הזכיר את ארידור.. אני שומע את זה הרבה לאחרונה.. האם שווה לנסות שם? למי שיש נסיון שייתן נתונים.
Anonymous - 06/01/2008 - 02:30
נושא ההודעה:
Question
איזה נתונים ?

כיצד להשיגם ?
Anonymous - 06/01/2008 - 05:33
נושא ההודעה: ה"חוויות שלי עם הספקית הזו...
לאחר כחודש של גלישה סבירה משהו השתבש והתחלתי לגלוש בקצב שהזכיר לי מודם אנלוגי....בעקבות מספר שיחות עם ה"תמיכה" שלהם בנו לי את המשתמש מחדש.
זה עזר לתקופה קצרה שאחרייה שוב גלשתי כאילו אנלוגי.הפעם כבר יצרו לי שם משתמש חדש.

המעניין הוא שאת כתובת האימייל(החדשה) שלי לא נתתי לאף אחד ומעולם לא שלחתי ממנו ולו מייל אחד מצד שני הופתעתי לגלות מאות מכתבי דואר זבל בתיבה זו(מתוך סקרנות הגדרתי אותה אחרי כמה חודשים של חיבור).עכשיו נשאלת השאלה - אם יש שני גורמים שמכירים את הכתובת שלי כשגורם אחד הוא אני והגורם השני הוא הספק אז מי למען השם סוחר בכתובת שלי?
בפנייה שלי אל הספקית בעניין לא ממש ידעתי אם לצחוק או לבכות כי הפתרונות שהוצעו לי הן:אנטי ספאם ו...יש לאדוני אנטי וירוס?

ביום שנגמרה לי ההתחיבות (לשנה) יצרתי קשר עם הספקית ע"מ להתנתק.מאז עברו כמעט שלושה חודשים ולמרות שיש בידי מספר אסמכתא לניתוק אני עדיין מחובר ומחוייב בתשלום.הפנייה האחרונה שלי לקשרי לקוחות היתה עם בחור בשם תומר שאמר כי הם מאוד עסוקים ושאשאיר מספר טלפון אליו הם יחזרו...עברו מאז חמישה ימים (כולל שישישבת) ועדיין לא שמעתי מהם.
Anonymous - 06/01/2008 - 11:06
נושא ההודעה:
הוביט: למען השלמות נזכיר רק שיש אפשרות שלישית: מישהו מנסה את כל כתובות הדואר האפשריות אצל ספק מסויים. נראה לי לא סביר למדי (יש שיטות יותר יעילות לקבל רשימות כתובות טובות) אולם כבר השתמשו בשיטות כאילו בעבר.

כמוכן:
ציטוט:

Shed, אולי יש היגיון בחסימת פורטים אבל הם צריכים להיות ישרים בנושא, נניח שמגבילים P2P, הקובץ ירד לעט או מהר או יגיע, אבל כשמדובר במשחקים או VOIP זה יכול לשבש הכל לגמרי, דברים פשוט מפסיקים לעבוד וכשמתקשרים לחברה הם לא מפסיקים להגיד שהבעיה אצלך במקום פשוט להגיד את האמת.


כאן דובר על כך שחסמו (חסמו? הגבילו?) הורדות והעלאות קבצים. בדיוק הדבר הכי פחות אינטראקטיבי ולכן המועמד המוצלח יותר להגבלות רוחב פס. אתה היית מעדיף שלא יהיה לך רוחב פס ליישומים יותר אינטראקטיביים?
Anonymous - 06/01/2008 - 14:34
נושא ההודעה:
צפריר :
הוביט: למען השלמות נזכיר רק שיש אפשרות שלישית: מישהו מנסה את כל כתובות הדואר האפשריות אצל ספק מסויים. נראה לי לא סביר למדי (יש שיטות יותר יעילות לקבל רשימות כתובות טובות) אולם כבר השתמשו בשיטות כאילו בעבר.


אם היה מדובר בכתובות בודדות ששלחו לי ג'אנק הייתי יכול (אולי) לאמץ את התאוריה שלך אולם יותר מדי כתובות הממ...לא בטוח שזה מה שנעשה.

היום הצלחתי סוף סוף לשוחח איתם שוב ולאחר כ40 דקות של המתנה וכו' נסגר כי אזוכה על החיובים שחויבתי מחודש אוקטובר ושאנותק.מעניין אם הפעם זה ייצא מהכח אל הפועל...
Anonymous - 06/01/2008 - 19:40
נושא ההודעה: עדכון
בסוף הלכתי על חבילת גיימר בבזק בינלאומי ולא על ארידור.
נראה מה יהיה
Anonymous - 12/01/2008 - 22:55
נושא ההודעה:
Shame on you
> החוצפה של ספקיות האינטרנט !!!

> ארה"ב: ספקית אינטרנט תיחקר בחשד להגבלת שיתוף קבצים !!!

Rolling Eyes
כל הזמנים הם GMT + 2 שעות