צפריר : |
לא אכפת מהלקוחות הללו. אולי מפני שהם לא רוחיים (עולים ברוחב פס יקר לחו"ל).
אבל לא ברור לי מהו המצב הרצוי בשבילך. האם אתה באמת רוצה לקבל הודעה על כל תקלה שאולי תשפיע עליך? בהנחה שאתה קורא את חשבון הדואר המסים בתדירות גבוהה מספיק. תומך זוטר לא תמיד יודע ומבין הכל. אם הוא יתחיל להפציץ לקוחות מסכנים בפרטים טכניים, הם לא ידעו לעכל אותם. אגב שים לב שאתה קודם מאיים בניתוק ורק אח"כ מנסה להגיע לתומך בכיר. לא בהכרח סדר פעולות תקין למי שרוצה באמת לפתור בעיות. |
צפריר : |
לא אכפת מהלקוחות הללו. אולי מפני שהם לא רוחיים (עולים ברוחב פס יקר לחו"ל).
אבל לא ברור לי מהו המצב הרצוי בשבילך. האם אתה באמת רוצה לקבל הודעה על כל תקלה שאולי תשפיע עליך? בהנחה שאתה קורא את חשבון הדואר המסים בתדירות גבוהה מספיק. תומך זוטר לא תמיד יודע ומבין הכל. אם הוא יתחיל להפציץ לקוחות מסכנים בפרטים טכניים, הם לא ידעו לעכל אותם. אגב שים לב שאתה קודם מאיים בניתוק ורק אח"כ מנסה להגיע לתומך בכיר. לא בהכרח סדר פעולות תקין למי שרוצה באמת לפתור בעיות. |
DoK לא מחובר : |
היות והדיון ממריא לשיאים חדשים אז הנה אנקדוטה -
אני מחובר לאינטרנט המהיר כארבע שנים בהמלכם הלפתי שלושה ספקים וכל שנה אני מקבל מהירות גבוהה יותר בפחות כסף ועם מיני שיפורים אחרים שבד"כ אינם מענינים אותי במיוחד (לשמחתי הזדמן לי לאחרונה גם להעביר זכאות לחיבור במחיר אטרקטיבי לאחד מחברי). דרך אגב מעולם גם לא ניהלתי עם תומך כזה או אחר של ספקיות השירות שיחה ארוכה שהתחילה באיומי ניתוק. יש לכם בעיה?! השוו את שירותי הספקיות השונות, ודאו שאתם מבינים מה אתם מקבלים ואם אתם מרגישים צורך בכך בקשו הסכם כתוב ובסוף בחרו את הספק שנותן את התנאים הטובים ביותר במחיר הנמוך ביותר. צרכנות נבונה זו לא מילה גסה ולצעוק על תומכים טכנים "זה, מה זה נינטיז" ומתאים למי שעוד משתמש בשירותים של בזק |
ציטוט: |
אני: שלום, הייתי רוצה לשנות את חבילת הגלישה שלי.
מוקדנית: לאיזו חבילה? אני: מהירות 0 מגה ביט. מוקדנית: אין לנו חבילה כזו. אני: אני יודע, הכוונה שתנתקו אותי. מוקדנית: למה? אני: כי ממילא לא איכפת לכם אם אני לקוח שלכם או לא, אחרת הייתם טורחים לחזור אלי בשבועיים האחרונים, אחרי סאגת השיחות שניהלנו. מוקדנית: מאד איכפת לנו שאתה לקוח שלנו. אני: תנתקי אותי בבקשה, ולא, אני לא מתכוון לשיחה בינינו. מוקדנית: אני מעבירה אותך לניתוק. אני: תודה. מוקדן: שלום במה אפשר לעזור? אני: תנתק אותי בבקשה. מוקדן: אין בעיה, תוך 20 דקות לא תוכל להתחבר יותר עם שם המשתמש שלך. אני: לא, אל תקפיא לי את החשבון, תנתק אותו. מוקדן: אין בעיה, בשעה הקרובה יבוטל החשבון שלך. אני: תודה. |
בכיינים : |
צפריר : |
דוגמה: לאילו ספקים בארץ יש אתר מראה של דביאן?
לפי הדף http://mirror.isoc.org.il/more.html * למשתמשי אינטרנט-זהב / 012: ישנו אתר מראה אצל אינטרנט זהב. במבט ראשון הוא נראה עדכני. * לאנשי הרשת האוניברסיטאית: יש אתר מראה באוניברסיטת תל־אביב. * לשאר הישראלים: אתר המראה של איגוד האינטרנט הישראלי. מה עם debian.co.il ? הוא לא היה זמין. |
wliad : |
[list=1][*]אין היום אף ספק שירות בארץ שמסוגל טכנית לספק את רוחב הפס שהוא מוכר ללקוחות שלו, גם אם כולם היו מחוברים במהירות של 0.5 מגה ביט, כאשר הלקוחות מעוניינים בגישה מחוץ לתחומי ישראל. המתמטיקה של הנושא הזה היא די ברורה, והעניין אף נמצא בבדיקה של אפשרות לתביעה ייצוגית נגד כל הספקיות. |
lior155 : |
העלתי את הנושא, מכיון שאותה חברה (012) חוסמת ואו מגבילה נגישות לשרתים בחול אשר משוייכים לתוכנות הורדות פופלאריות כגון אימיול ביטורנט וכו'.
וזה דבר שאסור להם לעשות לפי חוק... |
צפריר : |
לכן צריך לבחור ספקיות גם לפי התוכן שזמין אצלן ברשת המקומית. אם מפריע לכם שאין אתר מראה להפצת הלינוקס החביבה עליכם בארץ, התלוננו לספק השירות. ספרו לו שזה גורם לכם להוריד כל הזמן עדכונים מחו"ל |
Jabka Offline : |
אני לא רוצה להשמע מתלהם או סתם לא במקום אבל :
אם אני חותם על הסכם עם חברת "אנכנו הכי מהירים והכי טובים" על הסכם בו אני אקבל חיבור המעביר 1.5 מסל"ש הם צריכים לתת לי אותו אלא אם קיים בהסכם : 1.5 מסל"ש ברשת הפנים ארצית או ב VPN של החברה . במידע ויורידם מהטווח זה הפרת חוזה (למה איש לא תובע אינני יודע) . מניסיון מר עם ספקיות שירות (ניופאן ) למדתי דבר אחד : אם אתה רוצה לקבל שירות טוב קודם כל תכתוב את הבעייה צלם בשלוש עותקים לך לבית המשפט הקרוב אליך והגש את המסמכים תתפלא באיזו מהירות אתה תקבל שירות ופיצויי. סבלנות תשמור לשירותים. את העצבים תשאיר לקימפול cedega הבא שלך או עדיף לקימפול KDE ב freebsd. |
Shed : |
גם כאן כוחות השוק ינצחו - מי שיתן מוצר טוב יותר - יהנה מיותר לקוחות. |
האורח השני : |
בפעם המי יודע כמה :
לא מדובר פה על רוחב פס מדובר על חסימת פורטים. סתם קריאת כיוון למי שהיתברבר ... |
ציטוט: |
Shed, אולי יש היגיון בחסימת פורטים אבל הם צריכים להיות ישרים בנושא, נניח שמגבילים P2P, הקובץ ירד לעט או מהר או יגיע, אבל כשמדובר במשחקים או VOIP זה יכול לשבש הכל לגמרי, דברים פשוט מפסיקים לעבוד וכשמתקשרים לחברה הם לא מפסיקים להגיד שהבעיה אצלך במקום פשוט להגיד את האמת. |
צפריר : |
הוביט: למען השלמות נזכיר רק שיש אפשרות שלישית: מישהו מנסה את כל כתובות הדואר האפשריות אצל ספק מסויים. נראה לי לא סביר למדי (יש שיטות יותר יעילות לקבל רשימות כתובות טובות) אולם כבר השתמשו בשיטות כאילו בעבר. |