Whatsup - לינוקס, תוכנה חופשית וקוד פתוח בעברית

תוכנה חופשית וקוד פתוח - דל ישראל לא מוכנה לכבד אחריות כאשר לא מתוקנת ויסטה!

WobnI - 26/07/2009 - 14:27
נושא ההודעה: דל ישראל לא מוכנה לכבד אחריות כאשר לא מתוקנת ויסטה!
כל הבוקר אני בטלפונים על זה.
רכשתי דל עם 3 שנות אחריות ושיש לו בעיות איתו, בגלל שאין לי ויסטה מותקן, הם לא מוכנים לפתוח קריאת תקלה למרות שהבעיות הם ברמת החומרה.
בקיצור, קנית מחשב נייד של דל ולא מותקן לך ויסטה אבל כן לינוקס, XP או 7, אתה לא תחת אחריות!

לצערי, אף אחד לא עונה בשירות לקוחות שלהם.
iTK98 - 26/07/2009 - 15:08
נושא ההודעה:
אתה יכול לצלם\לסרוק לנו את התעודת אחריות?
spatz - 26/07/2009 - 15:15
נושא ההודעה:
לי יש לפטופ של דל עם לינוקס ולא רק שתיקנו לי אותו באחריות, גם בתמיכה בטלפון העבירו אותי למישהו שמכיר לינוקס והוא ניסה לעזור ובסוף פתח תקלה ושלח אותי לדבר עם המעבדה.
איזה תקלה יש לך? מה אמרת להם בטלפון?
WobnI - 26/07/2009 - 15:29
נושא ההודעה:
עדכון, שירות הלקוחות שלהם מתנער מאחריות, מה שנשאר לעשות להמתין לתשובת השירות הטכני שלהם...
הרכישה היתה ע"י ספק משנה שלהם ע"פ האתר שלהם, נותרו לי 755 ימים לאחריות על המחשב.
WobnI - 26/07/2009 - 15:34
נושא ההודעה:
spatz :
לי יש לפטופ של דל עם לינוקס ולא רק שתיקנו לי אותו באחריות, גם בתמיכה בטלפון העבירו אותי למישהו שמכיר לינוקס והוא ניסה לעזור ובסוף פתח תקלה ושלח אותי לדבר עם המעבדה.
איזה תקלה יש לך? מה אמרת להם בטלפון?

המחשב איטי בקומפילציה(ניתן לראות דוגמאות בדיון הזה http://www.whatsup.co.il/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=51107 ), השלט נופל מהחריץ, כונן DVD לא מזהה דיסקים תחת XP גם ושורת מקשי מולטימדיה לא מגיבה עד כ-5-10 דקות לאחר הדלקה כשהמחשב היה כבוי כמה שעות.
מישהו מוכן להסביר לי איך דרייברים גורמים לבעיות האלה? אלא היו הסיבות שלהם, מדובר על מחשב סטודיו 1535.

נאמר לי ליצור קשר עם מרכז השירות שלהם ולפתוח תקלה שם ולאחר מכן לפנות למעבדה (מעבדות יעל)
Anonymous - 26/07/2009 - 15:58
נושא ההודעה:
שלט נופל מהחריץ - בעיית חומרה, לא מעניין אם זה חלונות או לא. אחריות בתוקף.
כונן DVD לא מזהה דיסקים תחת XP - ככה"נ בעיית תוכנה של XP (אולי firmware). צריך להיות באחריות.
מקשי מולטימדיה - בעיית תוכנה. לינוקס או XP? אם זה לינוקס אז הם צודקים, לא באחריות. בכל מקרה יש בעיות עם המקשי מולטימדיה, בגלל זה הם עברו למקשים קלאסיים יותר בדגם 1555.
WobnI - 26/07/2009 - 16:17
נושא ההודעה:
Anonymous :
שלט נופל מהחריץ - בעיית חומרה, לא מעניין אם זה חלונות או לא. אחריות בתוקף.
כונן DVD לא מזהה דיסקים תחת XP - ככה"נ בעיית תוכנה של XP (אולי firmware). צריך להיות באחריות.
מקשי מולטימדיה - בעיית תוכנה. לינוקס או XP? אם זה לינוקס אז הם צודקים, לא באחריות. בכל מקרה יש בעיות עם המקשי מולטימדיה, בגלל זה הם עברו למקשים קלאסיים יותר בדגם 1555.

טעות.
הנה שורת המקשים: Image
כשאני מדליק את המחשב, לפני שמערכת ההפעלה עלתה בכלל, כשאני רואה את מסך הביוס, לחיצה על המקשים הנ"ל אמורה לגרום להם להבהב, היא לא, לא רק שהם לא מהבהבים, הם גם לא מגיבים. איך זה יכול להיות בעיית תוכנה לפני שתוכנה כלשהי עלתה?
תיכף תגיד לי שהאטה בביצועים בגלל עומס על המערכת כמו קומפילציה היא בעיית תוכנה גם לא?
אם ככה אז כל העיות הקשורות לחום מעבד הן בעיות תוכנה.[/img]
Anonymous - 26/07/2009 - 16:45
נושא ההודעה:
דל בכל מקרה (כנראה) ימחקו לך הכל.
תגבה, תתקין את הויסטה שקיבלת מהם, תקח את המחשב לתיקון, וזהו.
לא חבל על הזמן שלך?

בנוסף, כדי למנוע בעיות כאלה בעתיד, תשאיר את הויסטה, צמצם את המחיצה שלה למינימום (כמה זה כבר 10גב' מתוך 150?), ואם אתה מתעקש, תגיד ל GRUB להעלות את לינוקס אחרי שנייה.
(חוץ מזה שתמיד עדיף שתי מערכות הפעלה, ליתר בטחון, כדי לתקן תקלות בשנייה).
spatz - 26/07/2009 - 16:51
נושא ההודעה:
ימחקו את הכל?!
אני הוצאתי את ההארד דיסק לפני שנתתי את המחשב לתיקון. הם אמרו שהם לא יוכלו לבדוק אם זה עובד לאחר התיקון אז אמרתי להם שיבדקו עם הארד דיסק שלהם וזה מספיק טוב בשבילי.
גם ככה אתה לא רוצה לתת להם את המידע שלך והם ממילא לא יכולים לעשות login כדי לבדוק שום דבר.
Anonymous - 26/07/2009 - 16:54
נושא ההודעה:
אוקיי, אבל אם החוזה של האחריות מחייב את ויסטה מותקנת, עדיף שיהיה לו את ויסטה מותקנת.
WobnI - 26/07/2009 - 17:02
נושא ההודעה:
Anonymous :
דל בכל מקרה (כנראה) ימחקו לך הכל.
תגבה, תתקין את הויסטה שקיבלת מהם, תקח את המחשב לתיקון, וזהו.
לא חבל על הזמן שלך?

בנוסף, כדי למנוע בעיות כאלה בעתיד, תשאיר את הויסטה, צמצם את המחיצה שלה למינימום (כמה זה כבר 10גב' מתוך 150?), ואם אתה מתעקש, תגיד ל GRUB להעלות את לינוקס אחרי שנייה.
(חוץ מזה שתמיד עדיף שתי מערכות הפעלה, ליתר בטחון, כדי לתקן תקלות בשנייה).


אז זהו, שהמחשב הוא FREEDOS.
ככה הוא נרכש ולא נאמר לי בשום מקום ע"י שום גורם שאני חייב ויסטה מותקנת על המחשב.
Anonymous - 26/07/2009 - 17:10
נושא ההודעה: warranty
I have a fujitsu and when I was in warranty I had only linux. I used to give them the laptop and they would pull out my HD put one of their own to check it. Moreover, for each laptop there is a special disk that checks the hardware. CPU, etc.

First they use that disk to check it and after repair, they put a hd of their own to check if it works.

Insist

Checking hardware failures is INDEPENDENT of OS. Tell them that you will contact International DELL. You will see how this makes wonders.
WobnI - 26/07/2009 - 17:17
נושא ההודעה:
נראה...
Anonymous - 26/07/2009 - 23:00
נושא ההודעה:
הדבר שמפתיע אותי זה ההתעקשות על ויסטה. מה קרה XP כבר לא טוב???

(במחשבה שניה, הוא אף פעם לא היה טוב, אבל זה לא אמור לשנות להם...).
WobnI - 26/07/2009 - 23:10
נושא ההודעה:
Anonymous :
הדבר שמפתיע אותי זה ההתעקשות על ויסטה. מה קרה XP כבר לא טוב???

(במחשבה שניה, הוא אף פעם לא היה טוב, אבל זה לא אמור לשנות להם...).

עניין של דרייברים לטענתם, אני בטוח שזה עצלנות גרידא, מצד שני מפתיע מאוד שאם אתקין W7, הם עדיין לא יהיו מוכנים לגעת לי במחשב.
Anonymous - 26/07/2009 - 23:25
נושא ההודעה:
להבא, לך על מחשב להרכבה עצמית (DIY). בו אתה מקבל את מלוא האחריות ללא התניה במערכת הפעלה כלשהי.
http://linmagazine.co.il/desktop/2009/06/15/sml/diy-laptop
כמו כן, דיסקים קשיחים כל כך זולים כיום שתוכל להחליף דיסק, ולהתקין על הדיסק האלטרנטיבי מה שתרצה ולשלוח אותו כך לתיקון, שומר אצלך את הדיסק הקבוע שלך עם כל החומר שאינך מעוניין לחלוק עם העולם. כבונוס תקבל עוד מדיה לגיבוי.
כך בדיוק נהגתי עם נייד HP שנתגלתה בו תקלת חומרה: על הרד-דיסק קטן יחסית שיחזרתי את מערכת ההפעלה כפי שהגיעה אלי מהמפעל. החלפתי בן הכונן הרגיל והכונן עליו נערך השיחזור. כך גם שלחתי את הנייד למעבדה עם אפס דטה עליו. HP תיקנו את התקלה (החליפו לוח אם, מערכת קירור ואפילו דיסק קשיח...) והחזירו אלי את המחשב אחרי יום עבודה אחד. הם אמנם אחראים לתקלת החומרה אך הם עמדו באחריותם בצורה מעוררת כבוד.
http://linmagazine.co.il/desktop/2009/06/26/sml/hp-laptop
Anonymous - 26/07/2009 - 23:30
נושא ההודעה:
לולי, זה לא קשור. הוא קנה מהם מחשב ללא מערכת הפעלה (כלומר: עם FreeDOS) אך עם אחריות על החומרה.

"הקטנת ראש" כזו נראית לי הפרה של תנאי האחריות.
WobnI - 26/07/2009 - 23:34
נושא ההודעה:
לולי- :
להבא, לך על מחשב להרכבה עצמית (DIY). בו אתה מקבל את מלוא האחריות ללא התניה במערכת הפעלה כלשהי.
http://linmagazine.co.il/desktop/2009/06/15/sml/diy-laptop
כמו כן, דיסקים קשיחים כל כך זולים כיום שתוכל להחליף דיסק, ולהתקין על הדיסק האלטרנטיבי מה שתרצה ולשלוח אותו כך לתיקון, שומר אצלך את הדיסק הקבוע שלך עם כל החומר שאינך מעוניין לחלוק עם העולם. כבונוס תקבל עוד מדיה לגיבוי.
כך בדיוק נהגתי עם נייד HP שנתגלתה בו תקלת חומרה: על הרד-דיסק קטן יחסית שיחזרתי את מערכת ההפעלה כפי שהגיעה אלי מהמפעל. החלפתי בן הכונן הרגיל והכונן עליו נערך השיחזור. כך גם שלחתי את הנייד למעבדה עם אפס דטה עליו. HP תיקנו את התקלה (החליפו לוח אם, מערכת קירור ואפילו דיסק קשיח...) והחזירו אלי את המחשב אחרי יום עבודה אחד. הם אמנם אחראים לתקלת החומרה אך הם עמדו באחריותם בצורה מעוררת כבוד.
http://linmagazine.co.il/desktop/2009/06/26/sml/hp-laptop


מה עם אחריות? מה קורה אם משהו במחשב הזה הולך קאפוט? מי מתקן?
כרגע אין לי מערכת הפעלה כזאת, רכשתי אותו ללא מערכת...
בכל מקרה איפה משיגים רכיבים כאלה בארץ?
Anonymous - 26/07/2009 - 23:40
נושא ההודעה:
צפריר :
לולי, זה לא קשור. הוא קנה מהם מחשב ללא מערכת הפעלה (כלומר: עם FreeDOS) אך עם אחריות על החומרה.

"הקטנת ראש" כזו נראית לי הפרה של תנאי האחריות.

צודק, אבל לדעתי זו גישה מעשית.
במקום לעלות על בריקדות - קבלתי במהירות מחשב תקין, מדיה לגיבוי, ולקח: נייד DIY. ממנו, אגב, אני מרוצה מאד, והוא עדיף מכל בחינה על מחשבי HP או DELL במחיר זהה.
Anonymous - 26/07/2009 - 23:43
נושא ההודעה:
כל הפרטים הידועים לי נמצאים בקישורים שלמעלה.
WobnI - 26/07/2009 - 23:49
נושא ההודעה:
Anonymous :
צפריר :
לולי, זה לא קשור. הוא קנה מהם מחשב ללא מערכת הפעלה (כלומר: עם FreeDOS) אך עם אחריות על החומרה.

"הקטנת ראש" כזו נראית לי הפרה של תנאי האחריות.

צודק, אבל לדעתי זו גישה מעשית.
במקום לעלות על בריקדות - קבלתי במהירות מחשב תקין, מדיה לגיבוי, ולקח: נייד DIY. ממנו, אגב, אני מרוצה מאד, והוא עדיף מכל בחינה על מחשבי HP או DELL במחיר זהה.

מרשים בהחלט, אבל מה קורה אם משהו מתקלקל במחשב שלך? אתה שולח אותו לתיקון בחו"ל?
כמה זה עולה?
Anonymous - 27/07/2009 - 00:10
נושא ההודעה:
המחשב חדש ובינתיים (טפו טפו טפו) לא התקלקל.
אם יתקלקל אצטרך לשלוח אותו לקליפורניה לתיקון. לפחות במקרה של HP זה היה פשוט ביותר (הם שלחו אלי קופסה ובה כל הטפסים הדרושים. כל מה שהייתי צריך לעשות זה להניח את המחשב בתוכה, להדביק אותה בנייר הדבק שהם סיפקו ולהביא אותה למשרד הקרוב של פדקס. כעבור יום עבודה הנייד חזר אלי מתוקן לבית).
באתר ממנו רכשתי יש עדויות חיוביות על האחריות של CLEVO - אבל אין לי נסיון אישי.
עד כמה שאני יודע ניתן לרכוש ניידי DIY במקומות רבים בעולם, לאו דווקא בארה"ב.
Anonymous - 27/07/2009 - 00:18
נושא ההודעה:
זה לא חוכמה. גם היצרון של ה־DIY (או רכיביו השונים) יכול להתכחש לאחריותו. ואז תאלץ "לעלות על בריקדות"
Anonymous - 27/07/2009 - 00:21
נושא ההודעה:
אם אתה לא חושד שהבעיה קשורה לדיסק, אפשר לבקש שידגימו שהבעיות אינן משתחזרות במחשב כאשר מכניסים אליו דיסק חלופי ועליו מתקינים מערכת הפעלה לבחירתם (רשיון? שישברו את הראש לבד. אתה לא צריך לקבל אותו הביתה עם אותה מערכת הפעלה)
עידו - 27/07/2009 - 00:50
נושא ההודעה:
הבעיה במקשים היא בעיה ידועה במחשבי dell studio. היא קיימת לאחוז נכבד מאוד מהמחשבים מהסדרה עד לגירסא החדשה (1555) שהחליפה את המקשים הרגישים למגע ב fn + f7-f12. עצם העובדה שהם החליפו משהו שעוצב יפה במשהו פחות מעוצב אבל עם אותה פונקציונליות מראה כמה זה המקשים היו בעייתים.

הפתרון לבעיה הוא לכבות את המחשב, להוציא את הבטרייה, לנתק את הכבל חשמל, ללחוץ על הכפתור של ה power למשך חצי דקה ואז להחזיר את המצב לקדומותו.
זה יפתור את הבעיה עד לפעם הבאה, שבתקווה תהיה עוד הרבה זמן.
WobnI - 27/07/2009 - 08:06
נושא ההודעה:
צפריר :
אם אתה לא חושד שהבעיה קשורה לדיסק, אפשר לבקש שידגימו שהבעיות אינן משתחזרות במחשב כאשר מכניסים אליו דיסק חלופי ועליו מתקינים מערכת הפעלה לבחירתם (רשיון? שישברו את הראש לבד. אתה לא צריך לקבל אותו הביתה עם אותה מערכת הפעלה)

בשמחה אם הם היו מוכנים לפתוח קריאה, הם לא מוכנים אפילו לגעת במחשב, זאת הבעיה.

עידו :
הבעיה במקשים היא בעיה ידועה במחשבי dell studio. היא קיימת לאחוז נכבד מאוד מהמחשבים מהסדרה עד לגירסא החדשה (1555) שהחליפה את המקשים הרגישים למגע ב fn + f7-f12. עצם העובדה שהם החליפו משהו שעוצב יפה במשהו פחות מעוצב אבל עם אותה פונקציונליות מראה כמה זה המקשים היו בעייתים.

הפתרון לבעיה הוא לכבות את המחשב, להוציא את הבטרייה, לנתק את הכבל חשמל, ללחוץ על הכפתור של ה power למשך חצי דקה ואז להחזיר את המצב לקדומותו.
זה יפתור את הבעיה עד לפעם הבאה, שבתקווה תהיה עוד הרבה זמן.

אחרי פעולה של 5-10 דקות העסק מסתדר, לא צריך את כל הבלאגן הזה.
Anonymous - 27/07/2009 - 08:20
נושא ההודעה:
זה רק נדמה לי או שהם חברה חסרת אחריות?

יש לך את כתב האחריות?
Anonymous - 27/07/2009 - 09:26
נושא ההודעה:
asus, ואז בכלל לא צריך אחראיות.
queency - 27/07/2009 - 10:07
נושא ההודעה:
Anonymous :
הדבר שמפתיע אותי זה ההתעקשות על ויסטה. מה קרה XP כבר לא טוב???

(במחשבה שניה, הוא אף פעם לא היה טוב, אבל זה לא אמור לשנות להם...).


אל תלכלך הוא הכי מתקרב לאובונטו מבחינת יציבות הוא רק מעצבן עם כל ההודעות
המעצבנות שלהם שאתה לא יכול להוריד UPDATE וירוסים עמאיאת.
WobnI - 27/07/2009 - 10:32
נושא ההודעה:
צפריר :
זה רק נדמה לי או שהם חברה חסרת אחריות?

יש לך את כתב האחריות?

מרוב צרות, לא חשבתי לבדוק בכיוון הזה, קיבלתי קופסא עם המחשב בפנים, בו היו כל מיני חוברות, אחד מהם חייב להיות האחריות. אחכה שהאישה תחזור ואשאל אותה איפה זה עשוי להיות. אאדכן כשאמצא.
WobnI - 27/07/2009 - 10:45
נושא ההודעה:
עידו :
הבעיה במקשים היא בעיה ידועה במחשבי dell studio. היא קיימת לאחוז נכבד מאוד מהמחשבים מהסדרה עד לגירסא החדשה (1555) שהחליפה את המקשים הרגישים למגע ב fn + f7-f12. עצם העובדה שהם החליפו משהו שעוצב יפה במשהו פחות מעוצב אבל עם אותה פונקציונליות מראה כמה זה המקשים היו בעייתים.

הפתרון לבעיה הוא לכבות את המחשב, להוציא את הבטרייה, לנתק את הכבל חשמל, ללחוץ על הכפתור של ה power למשך חצי דקה ואז להחזיר את המצב לקדומותו.
זה יפתור את הבעיה עד לפעם הבאה, שבתקווה תהיה עוד הרבה זמן.


ד"א, יש לך לינקים לדיונים על זה?
roterl - 27/07/2009 - 10:52
נושא ההודעה:
גם לי יש אותה בעיה עם המקשים של ה Studio 1535
כשדברתי איתם הם טענו שזה דרייברים (למרות שיש בעיה איתם עוד לפני שה OS עולה)

כשדיברתי עם משהו מהתמיכה שלהם, הוא בהתחלה טען שה GTUB עושה את הבעיות.
הטענה שהבעיה היא אפילו לפני שה GRUB עולה נענתה בזה שעצם זה שהוא מותקן גורם לבעיה. לאחר התעקשות שזה לא יכול להיות, הוא שלח אותי לעדכן BIOS
(פעולה שדרשה ממני להתקין VISTA). כמובן שזה לא פתר את הבעיה.

ניסיתי להשיג את השירות לקוחות שלהם ללא הצלחה.

רותם.
WobnI - 27/07/2009 - 11:31
נושא ההודעה:
roterl :
גם לי יש אותה בעיה עם המקשים של ה Studio 1535
כשדברתי איתם הם טענו שזה דרייברים (למרות שיש בעיה איתם עוד לפני שה OS עולה)

כשדיברתי עם משהו מהתמיכה שלהם, הוא בהתחלה טען שה GTUB עושה את הבעיות.
הטענה שהבעיה היא אפילו לפני שה GRUB עולה נענתה בזה שעצם זה שהוא מותקן גורם לבעיה. לאחר התעקשות שזה לא יכול להיות, הוא שלח אותי לעדכן BIOS
(פעולה שדרשה ממני להתקין VISTA). כמובן שזה לא פתר את הבעיה.

ניסיתי להשיג את השירות לקוחות שלהם ללא הצלחה.

רותם.


הגברת גילת בר בשירות הלקוחות שלהם (רק אחת?!?!?) תנפנף אותך כמו טיל. לאחר התקנת ויסטה זה לא נפתח? דיברת עם התמיכה הטכנית? איך הגעת אליהם? זה מספר 1809?
Anonymous - 27/07/2009 - 13:01
נושא ההודעה:
זה לא בעיה של דל זה בעיה של שירות לקוחות בארץ. בארה"ב אחרי דבר כזה שלא עמדו בהתחייבות שלהם החברה היתה פשוט קורסת. אני מציע לך תפנה במייל לחברחה בחו"ל ותשטח את טענותיך אני בטוח שתקבל יחס אחר.

אסף ש.
Anonymous - 27/07/2009 - 14:30
נושא ההודעה:
WobnI :
עידו :
הבעיה במקשים היא בעיה ידועה במחשבי dell studio. היא קיימת לאחוז נכבד מאוד מהמחשבים מהסדרה עד לגירסא החדשה (1555) שהחליפה את המקשים הרגישים למגע ב fn + f7-f12. עצם העובדה שהם החליפו משהו שעוצב יפה במשהו פחות מעוצב אבל עם אותה פונקציונליות מראה כמה זה המקשים היו בעייתים.

הפתרון לבעיה הוא לכבות את המחשב, להוציא את הבטרייה, לנתק את הכבל חשמל, ללחוץ על הכפתור של ה power למשך חצי דקה ואז להחזיר את המצב לקדומותו.
זה יפתור את הבעיה עד לפעם הבאה, שבתקווה תהיה עוד הרבה זמן.


ד"א, יש לך לינקים לדיונים על זה?


חסר כאלה? חפש בגוגל: dell 1535 multimedia keyboard

http://en.community.dell.com/forums/t/19167359.aspx
http://vucetica.blogspot.com/2008/11/dell-studio-laptop-keyboard-problems.html
http://yourmidnightsnack.wordpress.com/2008/08/14/new-dell-studio-laptop-problems-oh-no/
http://www.laptops-drivers.com/dell-laptop/how-to-fix-touch-button-problem-on-dell-studio-17-notebook.html

עידו.
Anonymous - 27/07/2009 - 16:22
נושא ההודעה: Re: דל ישראל לא מוכנה לכבד אחריות כאשר לא מתוקנת ויסטה!
WobnI :
כל הבוקר אני בטלפונים על זה.
רכשתי דל עם 3 שנות אחריות ושיש לו בעיות איתו, בגלל שאין לי ויסטה מותקן, הם לא מוכנים לפתוח קריאת תקלה למרות שהבעיות הם ברמת החומרה.
בקיצור, קנית מחשב נייד של דל ולא מותקן לך ויסטה אבל כן לינוקס, XP או 7, אתה לא תחת אחריות!

לצערי, אף אחד לא עונה בשירות לקוחות שלהם.


מה ציפית ?


אני בעל עסק , דילר גדול עובד מול תגה מל"מ נציגות לנובו ו ACER , נציגות DELL וטושיבה .


זאת המדיניות שלהם . שתבין גם לעסק שמוכר מחשבים שלהם לא נותנים יותר מהדיסק שחזור המסריח שלהם ..


לי {משום שאני דילר גדול} מחליפים מחשב בלי לראות ולבדוק בדרך כלל .

אבל לפעמים שלא מוכנים , גם אני צריך להחזיר ללקוח תגובה "רשמית ושבלונית"

אני לא אוהב את זה ומה שהם עושים , אבל ככה זה ולפעמים גם אני צריך לשתף פעולה עם זה , שלקוח מביא לי מחשב והם במעבדה שלהם לוקחים על זה כסף גם אני צריך להרוויח משהו מזה . על תשכח שאני מחזיק ניידים בחנות במלאי , אני מפסיד כסף על כל שנייה שהם במלאי .
Anonymous - 27/07/2009 - 16:32
נושא ההודעה:
אספר איזה סיפור שהתרחש מלפני 11 שנה .

בארה"ב התקלקלה לי מצלמה שעלתה בזמנו 12K , היא נפלה לאמבט במלון , עקב משחק של הבן עם המצלמה .


המצלמה הגב נרכשה בארץ , מכיוון ששהיתי בארה"ב מטעם שליחות , פניתי ל SONY בארה"ב , הגעתי למעבדה ותיקנו לי את המצלמה , הם גם אמרו שהם לפי החוק לא מחוייבים לתקן מכיוון שנרכשה בארץ , אך בכל זאת תקנו כדי לא לפגוע בשמם , ולא דרשו תשלום


בארץ זה ידוע שלא נותנים שירות טוב כמו במדינות אחרות , והסיבה לכך היא "הישראלי" שתמיד מתחכם , אילו המשווקים והנציגויות היו מתנהגות כמו אחיותיהם בחו"ל , הן לא היו מרוויחות .
WobnI - 27/07/2009 - 19:36
נושא ההודעה: Re: דל ישראל לא מוכנה לכבד אחריות כאשר לא מתוקנת ויסטה!
Anonymous :
WobnI :
כל הבוקר אני בטלפונים על זה.
רכשתי דל עם 3 שנות אחריות ושיש לו בעיות איתו, בגלל שאין לי ויסטה מותקן, הם לא מוכנים לפתוח קריאת תקלה למרות שהבעיות הם ברמת החומרה.
בקיצור, קנית מחשב נייד של דל ולא מותקן לך ויסטה אבל כן לינוקס, XP או 7, אתה לא תחת אחריות!

לצערי, אף אחד לא עונה בשירות לקוחות שלהם.


מה ציפית ?


אני בעל עסק , דילר גדול עובד מול תגה מל"מ נציגות לנובו ו ACER , נציגות DELL וטושיבה .


זאת המדיניות שלהם . שתבין גם לעסק שמוכר מחשבים שלהם לא נותנים יותר מהדיסק שחזור המסריח שלהם ..


לי {משום שאני דילר גדול} מחליפים מחשב בלי לראות ולבדוק בדרך כלל .

אבל לפעמים שלא מוכנים , גם אני צריך להחזיר ללקוח תגובה "רשמית ושבלונית"

אני לא אוהב את זה ומה שהם עושים , אבל ככה זה ולפעמים גם אני צריך לשתף פעולה עם זה , שלקוח מביא לי מחשב והם במעבדה שלהם לוקחים על זה כסף גם אני צריך להרוויח משהו מזה . על תשכח שאני מחזיק ניידים בחנות במלאי , אני מפסיד כסף על כל שנייה שהם במלאי .

מה ציפיתי? שיעמדו בהתחייבות שלהם, אם לא הייתי משלם, הם בכיף היו תובעים לי את הצורה.

אותי לא מעניין, אני לקוח שלהם, אני זכאי לשירות, אני משלם על השירות.

הסתכלתי על האחריות, חוץ מזה שהכול מדבר על ארצות הברית, הם יכולים לטעון כנגדי ששימוש ב-XP או לינוקס מהווה שימוש לא נכון וסכנה למחשב ובגלל זה הם פתורים מאחריות לטפל בו
Anonymous - 28/07/2009 - 10:08
נושא ההודעה: תשלח לחברה מכתב כוונות
תשלח להם מכתב מסודר, בה אתה מציין היכן קנית את המוצר, על כך שהמחשב הגיע ללא מערכת הפעלה, המחשב התקלקל ואתה דורש תיקון.
תשלח את המכתב רשום אם אישור מסירה, במידה ולא תקבל תשובה תוך שבועיים, תמלא טפסים של בית מששפט לתביעות קטנות, תגיש אותם לבית המשפט, בתביעה על כל ערך המחשב + הוצאות, , יעלה לך כמה שקלים.

עם החברה חכמה, הם ישלחו לך נציג לקחת את המחשב, אם הם לא חכמים ולא משנה מה האחריות אומרת כי המחשב נמכר ללא מערכת הפעלה, הם יפסידו בבית המשפט כי הם מכרו מוצר והם מסרבים לתת אחריות בגלל טענות שווא.

אף יצרן לא דורש או מחייב מערכת הפעלה ספציצית.
דל ממליצה על מערכת הפעלה, כנ"ל HP, אבל שניהם לא יכולים להכריח לקוח לרכוש מערכת הפעלה בעשרות שקלים כי זה לא מתאים להם.

תאר לך שיש לך מזגן, המזגן התקלקל ולא מוכנים לתקן לך אותו כי בשלט יש בטריות של דורסל ולא אנרגייזר.
WobnI - 06/08/2009 - 12:07
נושא ההודעה:
כוחה של תקשורת!
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3757504,00.html
תודות לYNET
MaximB - 06/08/2009 - 15:14
נושא ההודעה:
WobnI :
כוחה של תקשורת!
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3757504,00.html
תודות לYNET


התגובה של DELL הפתיעה אותי , ואני חושב שאתה עדיין יכול לתבוע אותם.
זה ברור כשמש שיש בעיית חומרה אצלך ללא שום קשר למערכת הפעלה וכמו כן הם מכרו לך מחשב ללא מערכת הפעלה (אם FREEDOS) ונתנו לך אחריות בלי להודיע שהיא מבוטלת (מוזר לאללה אפילו לכתוב את זה).

אני בטוח שאם תתבע אותם הם ינסו להיתפשו איתך מחוץ לבית משפט , או מקסימום תנצח במשפט Smile
WobnI - 06/08/2009 - 15:39
נושא ההודעה:
MaximB :
WobnI :
כוחה של תקשורת!
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3757504,00.html
תודות לYNET


התגובה של DELL הפתיעה אותי , ואני חושב שאתה עדיין יכול לתבוע אותם.
זה ברור כשמש שיש בעיית חומרה אצלך ללא שום קשר למערכת הפעלה וכמו כן הם מכרו לך מחשב ללא מערכת הפעלה (אם FREEDOS) ונתנו לך אחריות בלי להודיע שהיא מבוטלת (מוזר לאללה אפילו לכתוב את זה).

אני בטוח שאם תתבע אותם הם ינסו להיתפשו איתך מחוץ לבית משפט , או מקסימום תנצח במשפט Smile

נראה איך הם יטפלו בי קודם... אני רק רוצה את המחשב מתוקן ועובד כמו שצריך.
כל הזמנים הם GMT + 2 שעות