פורסם: 26/07/2009 - 14:27
נושא ההודעה: דל ישראל לא מוכנה לכבד אחריות כאשר לא מתוקנת ויסטה!
|
כל הבוקר אני בטלפונים על זה.
רכשתי דל עם 3 שנות אחריות ושיש לו בעיות איתו, בגלל שאין לי ויסטה מותקן, הם לא מוכנים לפתוח קריאת תקלה למרות שהבעיות הם ברמת החומרה.
בקיצור, קנית מחשב נייד של דל ולא מותקן לך ויסטה אבל כן לינוקס, XP או 7, אתה לא תחת אחריות!
לצערי, אף אחד לא עונה בשירות לקוחות שלהם.
_________________ קוד: | Gentoo.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity and I'm not sure about the former - Albert Einstein
help save the world, join us. |
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 26/07/2009 - 15:08
נושא ההודעה:
|
אתה יכול לצלם\לסרוק לנו את התעודת אחריות?
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 26/07/2009 - 15:15
נושא ההודעה:
|
לי יש לפטופ של דל עם לינוקס ולא רק שתיקנו לי אותו באחריות, גם בתמיכה בטלפון העבירו אותי למישהו שמכיר לינוקס והוא ניסה לעזור ובסוף פתח תקלה ושלח אותי לדבר עם המעבדה.
איזה תקלה יש לך? מה אמרת להם בטלפון?
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 26/07/2009 - 15:29
נושא ההודעה:
|
עדכון, שירות הלקוחות שלהם מתנער מאחריות, מה שנשאר לעשות להמתין לתשובת השירות הטכני שלהם...
הרכישה היתה ע"י ספק משנה שלהם ע"פ האתר שלהם, נותרו לי 755 ימים לאחריות על המחשב.
_________________ קוד: | Gentoo.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity and I'm not sure about the former - Albert Einstein
help save the world, join us. |
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 26/07/2009 - 15:34
נושא ההודעה:
|
spatz : | לי יש לפטופ של דל עם לינוקס ולא רק שתיקנו לי אותו באחריות, גם בתמיכה בטלפון העבירו אותי למישהו שמכיר לינוקס והוא ניסה לעזור ובסוף פתח תקלה ושלח אותי לדבר עם המעבדה.
איזה תקלה יש לך? מה אמרת להם בטלפון? |
המחשב איטי בקומפילציה(ניתן לראות דוגמאות בדיון הזה http://www.whatsup.co.il/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=51107 ), השלט נופל מהחריץ, כונן DVD לא מזהה דיסקים תחת XP גם ושורת מקשי מולטימדיה לא מגיבה עד כ-5-10 דקות לאחר הדלקה כשהמחשב היה כבוי כמה שעות.
מישהו מוכן להסביר לי איך דרייברים גורמים לבעיות האלה? אלא היו הסיבות שלהם, מדובר על מחשב סטודיו 1535.
נאמר לי ליצור קשר עם מרכז השירות שלהם ולפתוח תקלה שם ולאחר מכן לפנות למעבדה (מעבדות יעל)
_________________ קוד: | Gentoo.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity and I'm not sure about the former - Albert Einstein
help save the world, join us. |
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 26/07/2009 - 15:58
נושא ההודעה:
|
שלט נופל מהחריץ - בעיית חומרה, לא מעניין אם זה חלונות או לא. אחריות בתוקף.
כונן DVD לא מזהה דיסקים תחת XP - ככה"נ בעיית תוכנה של XP (אולי firmware). צריך להיות באחריות.
מקשי מולטימדיה - בעיית תוכנה. לינוקס או XP? אם זה לינוקס אז הם צודקים, לא באחריות. בכל מקרה יש בעיות עם המקשי מולטימדיה, בגלל זה הם עברו למקשים קלאסיים יותר בדגם 1555.
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 26/07/2009 - 16:17
נושא ההודעה:
|
Anonymous : | שלט נופל מהחריץ - בעיית חומרה, לא מעניין אם זה חלונות או לא. אחריות בתוקף.
כונן DVD לא מזהה דיסקים תחת XP - ככה"נ בעיית תוכנה של XP (אולי firmware). צריך להיות באחריות.
מקשי מולטימדיה - בעיית תוכנה. לינוקס או XP? אם זה לינוקס אז הם צודקים, לא באחריות. בכל מקרה יש בעיות עם המקשי מולטימדיה, בגלל זה הם עברו למקשים קלאסיים יותר בדגם 1555. |
טעות.
הנה שורת המקשים:
כשאני מדליק את המחשב, לפני שמערכת ההפעלה עלתה בכלל, כשאני רואה את מסך הביוס, לחיצה על המקשים הנ"ל אמורה לגרום להם להבהב, היא לא, לא רק שהם לא מהבהבים, הם גם לא מגיבים. איך זה יכול להיות בעיית תוכנה לפני שתוכנה כלשהי עלתה?
תיכף תגיד לי שהאטה בביצועים בגלל עומס על המערכת כמו קומפילציה היא בעיית תוכנה גם לא?
אם ככה אז כל העיות הקשורות לחום מעבד הן בעיות תוכנה.[/img]
_________________ קוד: | Gentoo.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity and I'm not sure about the former - Albert Einstein
help save the world, join us. |
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 26/07/2009 - 16:45
נושא ההודעה:
|
דל בכל מקרה (כנראה) ימחקו לך הכל.
תגבה, תתקין את הויסטה שקיבלת מהם, תקח את המחשב לתיקון, וזהו.
לא חבל על הזמן שלך?
בנוסף, כדי למנוע בעיות כאלה בעתיד, תשאיר את הויסטה, צמצם את המחיצה שלה למינימום (כמה זה כבר 10גב' מתוך 150?), ואם אתה מתעקש, תגיד ל GRUB להעלות את לינוקס אחרי שנייה.
(חוץ מזה שתמיד עדיף שתי מערכות הפעלה, ליתר בטחון, כדי לתקן תקלות בשנייה).
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 26/07/2009 - 16:51
נושא ההודעה:
|
ימחקו את הכל?!
אני הוצאתי את ההארד דיסק לפני שנתתי את המחשב לתיקון. הם אמרו שהם לא יוכלו לבדוק אם זה עובד לאחר התיקון אז אמרתי להם שיבדקו עם הארד דיסק שלהם וזה מספיק טוב בשבילי.
גם ככה אתה לא רוצה לתת להם את המידע שלך והם ממילא לא יכולים לעשות login כדי לבדוק שום דבר.
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 26/07/2009 - 16:54
נושא ההודעה:
|
אוקיי, אבל אם החוזה של האחריות מחייב את ויסטה מותקנת, עדיף שיהיה לו את ויסטה מותקנת.
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 26/07/2009 - 17:02
נושא ההודעה:
|
Anonymous : | דל בכל מקרה (כנראה) ימחקו לך הכל.
תגבה, תתקין את הויסטה שקיבלת מהם, תקח את המחשב לתיקון, וזהו.
לא חבל על הזמן שלך?
בנוסף, כדי למנוע בעיות כאלה בעתיד, תשאיר את הויסטה, צמצם את המחיצה שלה למינימום (כמה זה כבר 10גב' מתוך 150?), ואם אתה מתעקש, תגיד ל GRUB להעלות את לינוקס אחרי שנייה.
(חוץ מזה שתמיד עדיף שתי מערכות הפעלה, ליתר בטחון, כדי לתקן תקלות בשנייה). |
אז זהו, שהמחשב הוא FREEDOS.
ככה הוא נרכש ולא נאמר לי בשום מקום ע"י שום גורם שאני חייב ויסטה מותקנת על המחשב.
_________________ קוד: | Gentoo.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity and I'm not sure about the former - Albert Einstein
help save the world, join us. |
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 26/07/2009 - 17:10
נושא ההודעה: warranty
|
I have a fujitsu and when I was in warranty I had only linux. I used to give them the laptop and they would pull out my HD put one of their own to check it. Moreover, for each laptop there is a special disk that checks the hardware. CPU, etc.
First they use that disk to check it and after repair, they put a hd of their own to check if it works.
Insist
Checking hardware failures is INDEPENDENT of OS. Tell them that you will contact International DELL. You will see how this makes wonders.
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 26/07/2009 - 17:17
נושא ההודעה:
|
נראה...
_________________ קוד: | Gentoo.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity and I'm not sure about the former - Albert Einstein
help save the world, join us. |
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 26/07/2009 - 23:00
נושא ההודעה:
|
הדבר שמפתיע אותי זה ההתעקשות על ויסטה. מה קרה XP כבר לא טוב???
(במחשבה שניה, הוא אף פעם לא היה טוב, אבל זה לא אמור לשנות להם...).
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 26/07/2009 - 23:10
נושא ההודעה:
|
Anonymous : | הדבר שמפתיע אותי זה ההתעקשות על ויסטה. מה קרה XP כבר לא טוב???
(במחשבה שניה, הוא אף פעם לא היה טוב, אבל זה לא אמור לשנות להם...). |
עניין של דרייברים לטענתם, אני בטוח שזה עצלנות גרידא, מצד שני מפתיע מאוד שאם אתקין W7, הם עדיין לא יהיו מוכנים לגעת לי במחשב.
_________________ קוד: | Gentoo.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity and I'm not sure about the former - Albert Einstein
help save the world, join us. |
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 26/07/2009 - 23:25
נושא ההודעה:
|
להבא, לך על מחשב להרכבה עצמית (DIY). בו אתה מקבל את מלוא האחריות ללא התניה במערכת הפעלה כלשהי.
http://linmagazine.co.il/desktop/2009/06/15/sml/diy-laptop
כמו כן, דיסקים קשיחים כל כך זולים כיום שתוכל להחליף דיסק, ולהתקין על הדיסק האלטרנטיבי מה שתרצה ולשלוח אותו כך לתיקון, שומר אצלך את הדיסק הקבוע שלך עם כל החומר שאינך מעוניין לחלוק עם העולם. כבונוס תקבל עוד מדיה לגיבוי.
כך בדיוק נהגתי עם נייד HP שנתגלתה בו תקלת חומרה: על הרד-דיסק קטן יחסית שיחזרתי את מערכת ההפעלה כפי שהגיעה אלי מהמפעל. החלפתי בן הכונן הרגיל והכונן עליו נערך השיחזור. כך גם שלחתי את הנייד למעבדה עם אפס דטה עליו. HP תיקנו את התקלה (החליפו לוח אם, מערכת קירור ואפילו דיסק קשיח...) והחזירו אלי את המחשב אחרי יום עבודה אחד. הם אמנם אחראים לתקלת החומרה אך הם עמדו באחריותם בצורה מעוררת כבוד.
http://linmagazine.co.il/desktop/2009/06/26/sml/hp-laptop
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 26/07/2009 - 23:30
נושא ההודעה:
|
לולי, זה לא קשור. הוא קנה מהם מחשב ללא מערכת הפעלה (כלומר: עם FreeDOS) אך עם אחריות על החומרה.
"הקטנת ראש" כזו נראית לי הפרה של תנאי האחריות.
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 26/07/2009 - 23:34
נושא ההודעה:
|
לולי- : | להבא, לך על מחשב להרכבה עצמית (DIY). בו אתה מקבל את מלוא האחריות ללא התניה במערכת הפעלה כלשהי.
http://linmagazine.co.il/desktop/2009/06/15/sml/diy-laptop
כמו כן, דיסקים קשיחים כל כך זולים כיום שתוכל להחליף דיסק, ולהתקין על הדיסק האלטרנטיבי מה שתרצה ולשלוח אותו כך לתיקון, שומר אצלך את הדיסק הקבוע שלך עם כל החומר שאינך מעוניין לחלוק עם העולם. כבונוס תקבל עוד מדיה לגיבוי.
כך בדיוק נהגתי עם נייד HP שנתגלתה בו תקלת חומרה: על הרד-דיסק קטן יחסית שיחזרתי את מערכת ההפעלה כפי שהגיעה אלי מהמפעל. החלפתי בן הכונן הרגיל והכונן עליו נערך השיחזור. כך גם שלחתי את הנייד למעבדה עם אפס דטה עליו. HP תיקנו את התקלה (החליפו לוח אם, מערכת קירור ואפילו דיסק קשיח...) והחזירו אלי את המחשב אחרי יום עבודה אחד. הם אמנם אחראים לתקלת החומרה אך הם עמדו באחריותם בצורה מעוררת כבוד.
http://linmagazine.co.il/desktop/2009/06/26/sml/hp-laptop |
מה עם אחריות? מה קורה אם משהו במחשב הזה הולך קאפוט? מי מתקן?
כרגע אין לי מערכת הפעלה כזאת, רכשתי אותו ללא מערכת...
בכל מקרה איפה משיגים רכיבים כאלה בארץ?
_________________ קוד: | Gentoo.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity and I'm not sure about the former - Albert Einstein
help save the world, join us. |
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 26/07/2009 - 23:40
נושא ההודעה:
|
צפריר : | לולי, זה לא קשור. הוא קנה מהם מחשב ללא מערכת הפעלה (כלומר: עם FreeDOS) אך עם אחריות על החומרה.
"הקטנת ראש" כזו נראית לי הפרה של תנאי האחריות. |
צודק, אבל לדעתי זו גישה מעשית.
במקום לעלות על בריקדות - קבלתי במהירות מחשב תקין, מדיה לגיבוי, ולקח: נייד DIY. ממנו, אגב, אני מרוצה מאד, והוא עדיף מכל בחינה על מחשבי HP או DELL במחיר זהה.
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 26/07/2009 - 23:43
נושא ההודעה:
|
כל הפרטים הידועים לי נמצאים בקישורים שלמעלה.
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 26/07/2009 - 23:49
נושא ההודעה:
|
Anonymous : | צפריר : | לולי, זה לא קשור. הוא קנה מהם מחשב ללא מערכת הפעלה (כלומר: עם FreeDOS) אך עם אחריות על החומרה.
"הקטנת ראש" כזו נראית לי הפרה של תנאי האחריות. |
צודק, אבל לדעתי זו גישה מעשית.
במקום לעלות על בריקדות - קבלתי במהירות מחשב תקין, מדיה לגיבוי, ולקח: נייד DIY. ממנו, אגב, אני מרוצה מאד, והוא עדיף מכל בחינה על מחשבי HP או DELL במחיר זהה. |
מרשים בהחלט, אבל מה קורה אם משהו מתקלקל במחשב שלך? אתה שולח אותו לתיקון בחו"ל?
כמה זה עולה?
_________________ קוד: | Gentoo.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity and I'm not sure about the former - Albert Einstein
help save the world, join us. |
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 27/07/2009 - 00:10
נושא ההודעה:
|
המחשב חדש ובינתיים (טפו טפו טפו) לא התקלקל.
אם יתקלקל אצטרך לשלוח אותו לקליפורניה לתיקון. לפחות במקרה של HP זה היה פשוט ביותר (הם שלחו אלי קופסה ובה כל הטפסים הדרושים. כל מה שהייתי צריך לעשות זה להניח את המחשב בתוכה, להדביק אותה בנייר הדבק שהם סיפקו ולהביא אותה למשרד הקרוב של פדקס. כעבור יום עבודה הנייד חזר אלי מתוקן לבית).
באתר ממנו רכשתי יש עדויות חיוביות על האחריות של CLEVO - אבל אין לי נסיון אישי.
עד כמה שאני יודע ניתן לרכוש ניידי DIY במקומות רבים בעולם, לאו דווקא בארה"ב.
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 27/07/2009 - 00:18
נושא ההודעה:
|
זה לא חוכמה. גם היצרון של ה־DIY (או רכיביו השונים) יכול להתכחש לאחריותו. ואז תאלץ "לעלות על בריקדות"
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 27/07/2009 - 00:21
נושא ההודעה:
|
אם אתה לא חושד שהבעיה קשורה לדיסק, אפשר לבקש שידגימו שהבעיות אינן משתחזרות במחשב כאשר מכניסים אליו דיסק חלופי ועליו מתקינים מערכת הפעלה לבחירתם (רשיון? שישברו את הראש לבד. אתה לא צריך לקבל אותו הביתה עם אותה מערכת הפעלה)
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 27/07/2009 - 00:50
נושא ההודעה:
|
הבעיה במקשים היא בעיה ידועה במחשבי dell studio. היא קיימת לאחוז נכבד מאוד מהמחשבים מהסדרה עד לגירסא החדשה (1555) שהחליפה את המקשים הרגישים למגע ב fn + f7-f12. עצם העובדה שהם החליפו משהו שעוצב יפה במשהו פחות מעוצב אבל עם אותה פונקציונליות מראה כמה זה המקשים היו בעייתים.
הפתרון לבעיה הוא לכבות את המחשב, להוציא את הבטרייה, לנתק את הכבל חשמל, ללחוץ על הכפתור של ה power למשך חצי דקה ואז להחזיר את המצב לקדומותו.
זה יפתור את הבעיה עד לפעם הבאה, שבתקווה תהיה עוד הרבה זמן.
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 27/07/2009 - 08:06
נושא ההודעה:
|
צפריר : | אם אתה לא חושד שהבעיה קשורה לדיסק, אפשר לבקש שידגימו שהבעיות אינן משתחזרות במחשב כאשר מכניסים אליו דיסק חלופי ועליו מתקינים מערכת הפעלה לבחירתם (רשיון? שישברו את הראש לבד. אתה לא צריך לקבל אותו הביתה עם אותה מערכת הפעלה) |
בשמחה אם הם היו מוכנים לפתוח קריאה, הם לא מוכנים אפילו לגעת במחשב, זאת הבעיה.
עידו : | הבעיה במקשים היא בעיה ידועה במחשבי dell studio. היא קיימת לאחוז נכבד מאוד מהמחשבים מהסדרה עד לגירסא החדשה (1555) שהחליפה את המקשים הרגישים למגע ב fn + f7-f12. עצם העובדה שהם החליפו משהו שעוצב יפה במשהו פחות מעוצב אבל עם אותה פונקציונליות מראה כמה זה המקשים היו בעייתים.
הפתרון לבעיה הוא לכבות את המחשב, להוציא את הבטרייה, לנתק את הכבל חשמל, ללחוץ על הכפתור של ה power למשך חצי דקה ואז להחזיר את המצב לקדומותו.
זה יפתור את הבעיה עד לפעם הבאה, שבתקווה תהיה עוד הרבה זמן. |
אחרי פעולה של 5-10 דקות העסק מסתדר, לא צריך את כל הבלאגן הזה.
_________________ קוד: | Gentoo.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity and I'm not sure about the former - Albert Einstein
help save the world, join us. |
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 27/07/2009 - 08:20
נושא ההודעה:
|
זה רק נדמה לי או שהם חברה חסרת אחריות?
יש לך את כתב האחריות?
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 27/07/2009 - 09:26
נושא ההודעה:
|
asus, ואז בכלל לא צריך אחראיות.
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 27/07/2009 - 10:07
נושא ההודעה:
|
Anonymous : | הדבר שמפתיע אותי זה ההתעקשות על ויסטה. מה קרה XP כבר לא טוב???
(במחשבה שניה, הוא אף פעם לא היה טוב, אבל זה לא אמור לשנות להם...). |
אל תלכלך הוא הכי מתקרב לאובונטו מבחינת יציבות הוא רק מעצבן עם כל ההודעות
המעצבנות שלהם שאתה לא יכול להוריד UPDATE וירוסים עמאיאת.
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 27/07/2009 - 10:32
נושא ההודעה:
|
צפריר : | זה רק נדמה לי או שהם חברה חסרת אחריות?
יש לך את כתב האחריות? |
מרוב צרות, לא חשבתי לבדוק בכיוון הזה, קיבלתי קופסא עם המחשב בפנים, בו היו כל מיני חוברות, אחד מהם חייב להיות האחריות. אחכה שהאישה תחזור ואשאל אותה איפה זה עשוי להיות. אאדכן כשאמצא.
_________________ קוד: | Gentoo.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity and I'm not sure about the former - Albert Einstein
help save the world, join us. |
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
|