ווטסאפ - לינוקס, BSD, קוד פתוח ותוכנה חופשית בעברית. Whatsup - Linux, BSD, open source and free software in Hebrew

 
 
  כניסת חברים · רישום · שכחתי סיסמה  
tux the penguin

quick_linkתשלום מראש לאוגוסט פינגווין

published at 13/07/2009 - 22:55 · ‏פורסם meital · ‏tags אירועים · שלח לחברידידותי למדפסת
אירועים השנה התשלום לכנס יעשה מראש, דרך "לתרום" - המערכת שבה נרשמים כחברים ל"המקור" דרך האינטרנט. הסיבה לתשלום המוקדם דרך האינטרנט הוא מניעת התורים הארוכים לתשלום בבוקר הכנס. ניתן לשלם באתר עד יום חמישי ה-6 לאוגוסט, אך רצוי לשלם מוקדם ככל הניתן. לא יתאפשר תשלום בכניסה לכנס למעט מקרים חריגים!

אפשרויות תשלום:

- דמי הכניסה לכנס
- דמי החברות ל"המקור"

* עלות הכניסה לכנס היא 30 שקלים, כאשר חברי וידידי עמותת המקור ואיגוד האינטרנט הישראלי לא צריכים לשלם.

** הוחלט כי השנה ניתן לתת חסות באופן אישי בעזרת תרומות קטנות לעמותה. מטרת התרומות היא לאפשר לקהילה להשתתף במימון. נותני החסות האלה יוזכרו באתר הכנס (בדף נפרד). אם ברצונכם לתת חסות באופן אישי, השתמשו בקישור הראשון שבו משלמים את דמי הכניסה לכנס, ציינו בשדה "סכום אחר" כמה כסף אתם תורמים, וכתבו בהערות שזה לצורך מתן חסות באופן אישי.
 

קישורים רלוונטיים

תשלום מראש לאוגוסט פינגווין | כניסה / יצירת מנוי חדש | 53 תגובות
סף חסימה
  
ההערות הינן מטעם כותביהן. אין צוות האתר לוקח אחריות על תוכנן
Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין (ניקוד: 1)
ע"י TAsn ב 13/07/2009 - 23:10

(מידע על משתמש | שלח הודעה)
שאלה חשובה:
מתי תתבצע הגבייה עצמה? ברגע התשלום או ברגע הכנס?
כי הכרטיס אשראי שלי פג תוקף בראשון לאוגוסט ועדיין לא קיבלתי חדש :\

תודה מראש.

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 1)
ע"י gal_ga ב 13/07/2009 - 23:24
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://gurarie.org
עד כמה שידוע לי הפעולה נעשית בתאריך אישור העיסקה. זה לא משנה אם תוקף הכרטיס שלך הוא עד ה1 באוגוסט. עיסקאות קודמות יאושרו ע"י חברת האשראי ומספר כרטיס האשראי לא משתנה כaמקבלים כרטיס חדש (לפחות בויזה כאל).

בד"כ גם חברת האשראי שולחת כרטיס חדש לסניף הבנק לפחות שבוע לפני תאריך הסיום.

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 13/07/2009 - 23:32
רק בגלל שבדקתי את זה היום - אני יודע
בישראכרט הכרטיס פג בסוף החודש, לא בתחילתו.
(אבל תבדוק אצלך בסניף !)

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 1)
ע"י TAsn ב 13/07/2009 - 23:54
(מידע על משתמש | שלח הודעה)
יש לי ויזה :)
אבל תודה.
בכל מקרה, נשלם, במקרה הכי גרוע לא יגבו, נשלם שוב בכניסה על תקן חריג (כי הרי ניסיתי!)

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 14/07/2009 - 00:34
לי דווקא נגנב/אבד הכרטיס ..
הסבירו לי שתוך 4 ימים יהיה לי כרטיס בסניף ..

:-)

דורון

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין (ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 13/07/2009 - 23:23
מה עושה מי שלא רוצה לשלם דרך האינטרנט?
(וגם תרומה ?)



[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין (ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 13/07/2009 - 23:59
למה צריך לשלם? יש כנסים שבחינם?

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין (ניקוד: 1)
ע"י LemonLime (lemonlime51@gmail.com)
ב 14/07/2009 - 00:32
(מידע על משתמש | שלח הודעה)
אבל... עדיין לא החלטתי אם אני מוכן להגיע... (אנשים יראו אותי וכאלה, מפחיד...)
זה גם דורש הזדהות עם שם וכתובת... (סופר מפחיד...)
אולי בכל זאת תעשו את זה אופציונלי?

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 1)
ע"י TAsn ב 14/07/2009 - 00:58
(מידע על משתמש | שלח הודעה)
ד"א, גם אני קנאי לפרטיות שלי ואשמח אם יש דרך להרשם מראש ולשלם במקום במזומן.
היוזמה להפטר מהתורים מבורכת ואני מעודד את המהלך.
אני בטוח אבוא אבוא לאוגוסט פינגווין ואם זה מה שצריך, אשלם בכרטיס אשראי מראש :) אבל כאמור, הייתי מעדיף לשלם במזומן במקום.

אני עייף, אז אולי לא התנסחתי בצורה ברורה מספיק, מקווה שאני מובן, בכל מקרה, לא משנה מה תחליטו, תודה רבה על הארגון.

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 1)
ע"י TAsn ב 14/07/2009 - 01:01
(מידע על משתמש | שלח הודעה)
הערה נוספת וחשובה.

אני מקווה שזה לא יפגום בכמות האנשים שיבואו לכנס, כי אני מכיר אנשים שלא חיים מתוכנן מראש ולבטח ידעו אם הם מגיעים לכנס רק כשהם יתעוררו בבוקר שישי :)

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין (ניקוד: 1)
ע"י ארתיום ב 14/07/2009 - 07:17

(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://art-blog.no-ip.info/wp
האמת היא, אתם אוספים יותר מידי פרטי:

כתובת, ת.ז., כתובת דוא"ל ועוד. זה באמת חריג בהשוואה לרוב המקומות בהם אתה מתבקש לשלם כדי לקנות משהו.

- כיצד אתם מבטיחים שהמידע הזה לא יישמר במערכת?
- האם אתם סומכים על האתר "www.litrom.com" שלא אוסף מידע (בפרט מידע על כרטיסי אשראי)?
- כיצד אתם תדעו מי שילם ומי לא? לפי הקבלה? מה אם היא תלך לאיבוד


בעיניי עדיף לשלם במזומן בכניסה, בכל מקרה צריך לקבל עלון הכנס, חולצה ומדבקה עם השם אז הזמן שייקח לשים 30₪ הוא באמת לא גדול בהשוואה לכל השאר.

אני זוכר מהכנס הקודם, שהתשלום זה היה החלק הקצר.


במילים אחרות... זה ממש לא רעיון טוב...

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 1)
ע"י meital ב 14/07/2009 - 07:23
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://
אנחנו יודעים מי שילם ומי לא גם לפי דו"ח שאנחנו מקבלים מ"לתרום".

הזמן שלוקח למצוא עודף ל-200 איש שמשלמים במזומן הוא ממש לא קצר...אתה באמת לא זוכר את התורים הענקיים משנה שעברה?

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 1)
ע"י ארתיום ב 14/07/2009 - 07:44
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://art-blog.no-ip.info/wp
אני זוכר, אבל, אני זוכר גם תשלום זה היה החלק המהיר.

פשוט אני חושב שאולי אפשר לעודד תשלום דרך אינטרנט, אבל עדיין לאפשר לשלם במקום. יש המון אנשים שלא אוהבים לתת את הפרטים שלהם באינטרנט/לשלם באינטרנט.

סתם לדוגמה, אפילו נגיד, הרשמה מוקדמת דרך האתר תהיה 30₪ ותשלום במקום 40₪, למשל.

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 1)
ע"י TAsn ב 14/07/2009 - 14:57
(מידע על משתמש | שלח הודעה)
לדעתי, אחלה רעיון.

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 1)
ע"י Ddorda ב 14/07/2009 - 12:16
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://ddorda.useopensource.net/
ואם אני מביא כסף מדויק?
אחי ואני שבאים, בני 16 ו־14, אתה לא מצפה שנשלם עם כרטיס אשראי נכון?
אם אני מביא 60 שקלים בדיוק - האם זה מתקבל?

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 14/07/2009 - 12:35
זה לא רק התשלום...זה גם כתיבת הקבלות במקום (שאם משלמים מראש אז אנחנו מכינים אותן מראש)

חשבנו על הנושא של צעירים שאין להם כרטיס אשראי, והגענו למסקנה שכנראה שלהורים שלהם כן יש...

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 1)
ע"י Ddorda ב 14/07/2009 - 13:10
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://ddorda.useopensource.net/
זה לא כל־כך מתחשב...
עכשיו אני אצטרך לרדוף אחרי אבא שלי עד אוגוסט כדי שברב טובו ישלם לי, ואז אני עוד אצטרך להוסיף עוד את כל אחוזי העמלות שלו?
אולי לך זה נראה כל־כך טריוויאלי.. לי לא.

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין (ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 14/07/2009 - 07:44
אני לא חושב שזה נכון לכפות על אנשים לשלם באנטרנט, במיוחד שצריך לתת שם פרטים אישיים רבים יחסית (מישהו דיבר על פגיעה בפרטיות???)
אתם צריכים לאפשר גם תשלום במקום, למי שרוצה.

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין (ניקוד: 1)
ע"י Jabka ב 14/07/2009 - 08:47

(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://bsh83.blogspot.com
מיטל ודורון ,
אנה מצאו פתרון נוסף פרט לתשלום אשראי יש כאלה שלא סומכים על מערכות הסליקה שעובדות עם פוליטיקאים.

מי שרוצה יותר פרטים למה עדיף שלא יהיה שילוב של פוליטקאים ופרטים אישים יכול לפנות אלי בJabber ואני אסביר בכיף.

חשבתם על כאלה שלא משתמשים באשראי ? (מסיבות של פרטיות , כללי ועוד).

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין (ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 14/07/2009 - 09:49
זה רעיון נחמד, אבל בבקשה אל תגבילו אנשים, אלא תתנו את יכולת הבחירה לשלם איך שמתאים להם.

אני רוצה להזכיר לכם שיש גם כמה קטינים שמגיעים כל שנה לכנס ואני לא יודע אם יש להם אפילו חשבון בנק שלא לדבר על כרטיס אשראי, או בכלל יכולת חוקית לשלם כאן דרך האתר.

אתם מעבר לכך שרוצים לחסוך בתורים (אפשר היה גם לפני שנה לשים 2 עמדות [אחת מכל צד] של רישום ותשלום) אתם גם מנסים לחסוך באנשים שיעזרו בגבייה ווכו' אם אני מבין אתכם נכון.

בכל מקרה, אני כמו הרבה אחרים לא ממש מתלהבים מהרעיון לשלם דרך האתר הזה (אולי paypal איכשהו עוד היה בסדר, וגם זה לא מתאים לכולם), ולכן אנחנו מבקשים ממכם לאפשר גם לשלם במקום.

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 14/07/2009 - 15:16
לפני מספר ימים, רכבתי באופניי להנאתי, ובעודי שועט על הכביש חזרה, ראיתי מכונית חשוכה, עומדת לה במרכז הכביש. כשקרבתי, הסתבר שהיא תקועה, גבר ושתי נשים עמלו לדחוף אותה. הצעתי את עזרתי, ניגשתי לאחורי (האוטו) ודחפתי בחוזקה. בעודי מתייזע לי, הרמתי ראשי ואני קולט שהחבורה העליזה התיישבה לה בתוך המכונית.

אם למישהו יש כאן בעיה עם האופן שבו הדברים מתנהלים, יתכבד בבקשה, יגיע מוקדם עם מחשב נייד. יקבל את התשלומים במזומן ויבצע את התשלום במקום, עבור אלו ששימוש בכרטיס אשראי באינטרנט נראה להם משום מה משהו לא מקובל.

אני חושב שהגיע הזמן שאם מישהו מעלה התנגדות לפעולה, שיעטוף אותה אחר כבוד גם בהצעה מעשית לתרום ממרצו. האצבע כה קלה על המקש, וכה קשה להוציא פעולה אמיתית. עשיה ותרומה. שימו את היד שלכם היכן שהאצבע שלכם נמצאת.

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 14/07/2009 - 15:57
לפני שלוש ארבע שנים ראיתי אנשים אשר מבקשים מחיילים להראות את הכרטיס אשראי שלהם ואז הם יקבלו דיסק מתנה.

ברגע שאותם חיילים שמעו את המילה מתנה, הם מייד קפצו והציגו את כרטיס האשראי שלהם (הרי זה לא באמת עולה כסף). מה שהם לא הבינו הוא שרושמים את מספר חשבון הבנק שלהם מכרטיס האשראי, ואח"כ חייבו את החשבון שלהם על הרבה פריטים שדיסק ב20 שקל מזמן כיסה את העלות.

למה אני מספר את זה ? כי לא מכל מי שמציע משהו חינם, זה אומר שלא תשלם עליו, וגם בגלל שזה שאתה חושב שאתה בוטח במישהו, לא אומר שבאמת אפשר לבטוח בו.

בכל מקרה, אני לא מתכוון לנדב את כרטיס האשראי שלי, במידה והיה אפשר לשלם במקום אשלם במידה ולא, אז אולי אסתובב ואסע חזרה לצפון הרחוק [עכו] (כאילו שזו לא השקעה כספית בפני עצמה הנסיעה), ולא אהיה בAP, לא רק עכשיו אלא זו תהיה הפעם האחרונה בכלל שאתקרב לאירוע.

יום טוב

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 1)
ע"י TAsn ב 14/07/2009 - 16:02
(מידע על משתמש | שלח הודעה)
לדעתי אתה מגזים.
תשלום בכרטיס אשראי זו דרך נפוצה בימינו, והמקור הוא *לא* גוף מפוקפק בתחנה מרכזית.

אני מסכים שיותר נוח מזומן, אבל בין זה לבין הטענות שהבאת יש הבדל גודל. :)

בכל מקרה, אפשר בקלות להשיג כ.א חד פעמי נטען. לא?

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 14/07/2009 - 16:32
אני שילמתי למקור 200 ש"ח כדי לבדוק את המערכת. זה לא שאני שולח אנשים סתם מבלי לבדוק.

אם אתה כזה פארנואיד לגבי הכרטיס שלך, מעניין אם אתה משמיע את הקול שלך גם בנוגע לגניבות הזהות הביומטרית שלך מהמדינה.

אתה לא רוצה? תעביר לי 30 ש"ח ואני אשלם עבורך. זה מרגיע אותך? או שאתה מפחד שהכסף יעביר מחלות? שלח לי את במזומן.

יש לך ביטוח מחברת הביטוח. כל עוד לא היית מטומטם ורכשת משהו מפוקפק, אתה מכוסה.

אולי מהבחינה הזו קהילת של משתמשי חלונות עדיפה. הם רגילים לחיות בחוסר ביטחון :)))

כולה אתר תרומות, כולה כרטיס אשראי. אפשר לחשוב שזה טביעת אצבע.

כל מי שמפחד לשלם 30 ש"ח דרך האתר, שיפנה אלי במייל, שיעביר לי כסף בדואר ואני אבצע את התשלום עבורו.

רם-און.
agmonr et gmail.com

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 14/07/2009 - 16:38
רם לא הצלחתי למצוא את המפתח הציבורי שלך (בשביל להצפין את השיחה) .

אנה פרסם לשם שאוכל להעביר לך.

Jabka

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 16/07/2009 - 17:22
צודק ב 100%

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין (ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 14/07/2009 - 17:00
אוי ויי זמיר .. איזה בלאגן עשו כאן ..

הסיבה לכך שאנחנו מעדיפים תשלום בכרטיס אשראי היא מכוון שאף אחד לא התנדב לשבת כמה שעות ולגבות את התשלום .
בשנים הקודמות , הור לא היה קצר במיוחד , ודוגמה נוספת קיבלנו השנה בכנס האקרים (תור של 45 דקות ) !

מבחינתינו , ייעול השירות היה ועודנו דבר חשוב .
להביא אנשים לאירוע ולהעמיד אותם כ 45 דקות בתור - נראה לי קצת בעייתי וזו בלשון המעטה .

תשלום מראש (באמעות דואר רגיל , ו/או כרטיס אשראי ) יקצר את הטיפול בתורים , בצורה כזו שהשאיפה היא שלא יהיה תור כלל , אנשים יוכלו להיכנס על סמך זה שהם יראו את אישור התשלום .. וזהו , מאוחר יותר הם יוכלו לעבור בדוכן של המקור ולקבל את החשבונית (או לקבל אותה בדואר ) , למי שהדבר חשוב .

לשבת לשת בבית ולהתנגד בהנפת מקלדת זה הכי קל, אבל , אם הנושא כל כך חשוב לכם , אין כוונה ולו לרגע אחד לחייב מישהו לשלם בכרטיס אשראי .
להבנתי - התשלום הוא בטוח יותר ממרבית תשלומי כרטיס האשראי שרובנו מבצעים ביום יום.

עם זאת אני שמח , שהמודעות לחשיבות של הפרטיות , עולה !!! (רם און , הסרטון עוזר !) .
:-)

וברצינות, אם שניים מבין המתנגדים (עקרונית או מסיבות אחרות) יתנדבו לאייש דוכן בכניסה - אין שום מניעה לאפשר לאלו שרוצים , לשלם במקום במזומן !
אני קורא לאותם מתנגדים שכתבו כאן , להתנדב לשבת בדוכן הכניסה על מנת שניתן יהיה לאפשר למי שרוצה לשלם במזומן .
הייתי שמח להתנדב בעצמי או לנדב את מיטל , אבל לצערינו , יש לנו עוד כמה דברים "קטנים" על הראש , ובעיקר בבוקר כנס , כך שאנחנו לא יכולים לעשות זאת .

וחוץ מזה - קחו הכל בסבבה ..

- דורון

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 1)
ע"י kzamir ב 14/07/2009 - 18:41
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://
דורון: הדבר הראשון שעשיתי הבוקר כאשר ראיתי את ההודעה זה לכתוב למיטל מייל ולהציע להתנדב להקים דוכן ולעמוד למכור כרסטיסים. מיטל ענתה שהיא לא מעוניינת במתנדבים.

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 14/07/2009 - 19:18
לא זכור לי שקיבלתי מייל ממך היום, ובטח שלא כתבתי בו שאנחנו מתנגדים לעזרה.
מיטל

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 14/07/2009 - 19:41
מיטל: מישהוא השתלט על חשבון הפייס בוק שלך ושולח הודעות במקומך. בידקי את החשבון ושני את הסיסמא עם צריך.

קובי

צילום מסך של התכתובת

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 1)
ע"י yoelion ב 14/07/2009 - 19:59
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://disabilion.blogspot.com
סליחה שאני נכנס ביניכם. אבל לפי התמונה מיטל לא ממש התנגדה אלא הסבירה לך. חוצמזה פייסבוק זה לא ממש מייל, ולכן כנראה מיטל התבלבלה

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 14/07/2009 - 20:24
דורון קרא למתנדבים, אני מתנדב, הצהרתי על כך כבר בשש בבוקר למיטל ועד עכשיו לא קבלתי תשובה.

בשנה שעברה עזרתי בארגון הכנס, אם אני זוכר נכון, מארגני הכנס פנו אלי מייד כשהצעתי ולא היתי צריך לצעוק "אני, אני ...". מכך שלא פנו אלי חזרה ומיכך שמיטל שכחה בכלל שהצעתי לעזור, אני מבין שאין רצון גדול מצד המארגנים לקבל עזרה.

קובי

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 14/07/2009 - 20:52
אני חושב שבנתיים ההכנות לכנס לא משביעות רצון

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 14/07/2009 - 21:04
אני מתלבט אם לכתוב לך לפטר אותי וא את מיטל ..
או לפטר את מיטל ואז אותי ...

אם משהו לא מוצא חן בעיניך בארגון - אנא ממך , בא לעזור .

לצערי , מיטל מבלה במילוי חובתה למדינה את מרבית שעות היום ..
ואני מבלה במילוי חובתי כמתנגד למאגר הביומטרי, מעט בחובות לעבודה, מעט בחובות למשפחה .. ואנחנו לא מספיקים הכל .
אנחנו מנסים לתעדף ולעבוד על הדברים החשובים .. אבל אם משהו לא מוצא חן בעינך - אל תהסס ותקבל את כל הסיוע , והיכולת לטפל בו .

אתה יכול לפנות אליי במייל ( doron AT ofek DOT biz ) , ואשמח אם תסייע

- דורון

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין (ניקוד: 1)
ע"י דוביקס (dovix2003@gmail.com)
ב 14/07/2009 - 21:14
(מידע על משתמש | שלח הודעה)
דורון, אתה לא צריך להתנצל בפני הנשמות הטובות (מישהו אמר "הזקנים מהחבובות"?). אני בטוח שהרוב המוחלט מעריך מאוד את הרוח ההתנדבותית שלך ושל מיטל.

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 1)
ע"י TAsn ב 14/07/2009 - 21:25
(מידע על משתמש | שלח הודעה)
אני חושב שכולם באשכול (חוץ מפנגווין אנונימי אחד) מעריכים מאוד את הרוח ההתנדבותית שלו ושל מיטל, ובכלל, את התרומה שלהם לכנס, הרי בלעדיהם לא היה כנס ולא היה על מה להתלונן :)

ועכשיו בנימה רצינית, נראה לי שאנשים בסה"כ מנסים להציע הצעות לשיפור ולהביא הערות רלוונטיות מלוות בדוגמאות, ולא שמישהו מנסה לפגוע אישית בדורון\מיטל או להטיל ספק במעשיהם. אני לא יכול לדבר בשם כולם, אבל הרושם שקיבלתי מהאשכול זה שאנשים רוצים לעזור לאוגוסט פינגווין ולא לפגוע, וכל "תלונה" באה ממקום טוב.

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין (ניקוד: 1)
ע"י דוביקס (dovix2003@gmail.com)
ב 15/07/2009 - 10:57
(מידע על משתמש | שלח הודעה)
למעט הערות בסגנון: "אני חושב שבנתיים ההכנות לכנס לא משביעות רצון". זו לא ביקורת בונה!

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 1)
ע"י TAsn ב 15/07/2009 - 17:38
(מידע על משתמש | שלח הודעה)
אני חושב (וכנראה גם מי שחשב על שיטת הניקוד בתגובות פה) שאין כ"כ מה להתחייס לטרולים (פינגווינים?) אנונימיים :)

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 15/07/2009 - 00:00
בכללי רעיון טוב, אם כי תשלום דרך פייפאל למשל היה אולי רעיון יותר טוב.

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 14/07/2009 - 21:00
קובי ,
בשמחה ..

- דורון

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 14/07/2009 - 21:28
דורון:
יופי,אני אשמח לעמוד בדוכן ולמכור כרטיסים בבוקר של הכנס. תכתבו לי מייל כדי לתאם.

קובי

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 1)
ע"י TAsn ב 14/07/2009 - 21:29
(מידע על משתמש | שלח הודעה)
אשמח לקבל עדכון אם זה באמת יקרה (מכירה ביום של הכנס)

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 16/07/2009 - 21:54
יהיה דוכן בכניסה ...
למעוניינים .
- דורון

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 1)
ע"י TAsn ב 17/07/2009 - 14:45
(מידע על משתמש | שלח הודעה)
תודה רבה :)))
יש מקום להרשם מראש? (כדי שתוכלו להעריך את כמות האנשים)

הערה: אין לי פייסבוק.

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 14/07/2009 - 21:36
מיטל עובדת כל היום, לא חוזרת הבייתה יותר מפעמיים בשבוע, ומארגנת כנס דרך הפלאפון שלה. מצטערת שלא עניתי לך, אבל מה לעשות שלא היה לי מחשב...(אגב גם עכשיו אני לא כותבת מהמחשב שלי...)

אנחנו נשמח לקבל את העזרה שלך.

(ואגב, יש הבדל מהותי בין מייל לפייסבוק, כי מייל אני בודקת דרך הפלאפון ופייסבוק לא. לא ראיתי מייל ממך, והודעה בפייסבוק לא נחשבת כ"מייל")

מיטל

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 1)
ע"י Ddorda ב 15/07/2009 - 01:10
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://ddorda.useopensource.net/
כלומר שיהיו דוכני תשלום בכניסה?

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 1)
ע"י TAsn ב 14/07/2009 - 19:17
(מידע על משתמש | שלח הודעה)
אני מסכים. (ומצטער)
לא חשבתי על זה שמישהו אשכרה יאלץ לשבת שם ולגבות כסף במשך שעה :) (זה נשמע לי נורא)

בכל מקרה, כנראה שאין מנוס, אשלם בשאראי, וכמו שאמרתי קודם, אני מבין אותכם, רק רציתי לוודא שאין דרך אחרת.

תודה,
תום.

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין (ניקוד: 1)
ע"י CooL_SPoT (linuxfun@email.com)
ב 14/07/2009 - 21:24
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://www.linuxfun.co.il
סתם מחשבה לנקודה, בכל מקרה מישהו חייב לשבת.
מי מתחזק את הדוכנים? לא יהיה דוכן של עמותת המקור הפעם?
ולא חייבים שמישהו אחד ישב שעה, מספיק שש מתנדבים וכל אחד ישב כ10 דקות.
או שפשוט יהיה 2 עמדות או 3 בהן אפשר לשלם.
אני בטוח שיש מתנדבים ( במיוחד מאלו החוששים לפרטיות ) שיסכימו לאייש עמדה.
לי אין בעיה לאייש אגב :) ( שזה כבר 2, עם אח שלי )

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין (ניקוד: 1)
ע"י ארתיום ב 15/07/2009 - 07:15

(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://art-blog.no-ip.info/wp
עוד נקודה נוספת, לגבי תשלום באינטרנט:

- יש לסמן שדות חובה בטופס.
- אני לא מבין למה ת.ז. זה שדה חובה. למה לעזאזל צריכים אותו? בשום מקום בו שילמתי בכרטיס אשראי לא נדרשתי למלא את השדה.

ארתיום

אנא עדכנו את הטופס.

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 15/07/2009 - 13:00
ארתיום נראה לי שאתה טועה. אני חושב שבעיסקת אינטרנט חובה לוודא גם את תעודת הזהות. כמו כן באופן אישי עוד לא ניתקלתי באתר מכירות דרך האינטרנט שלא דרש ת.ז. כמובן שאני מצפה שלא ת.ז ולא פרטי כרטיס האשראי נשמרים במאגרים של עמותת המקור.

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 16/07/2009 - 17:19
כדי ליצור מועדון לקוחות!

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין (ניקוד: 1)
ע"י SnirD ב 16/07/2009 - 13:02

(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://
אני לא אכנס עכשיו לעניינים של מחיר מוגזם לכנס.
בכל מקרה, לא אני ולא שום אדם שקרוב אליי מחזיק בכרטיס אשראי. אני מניח שאני אכנס על תקן "חריג".

[ השב לזאת ]

Re: תשלום מראש לאוגוסט פינגווין (ניקוד: 1)
ע"י meital ב 17/07/2009 - 10:23

(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://
מסתבר שלמרות כל הרעש והתלונות, יש הרבה אנשים שכן שילמו דרך "לתרום". תודה למי שמבין שבסה"כ אנחנו מנסים לעשות את הכנס יותר טוב השנה. :)

מיטל

[ השב לזאת ]