|
|
|
|
פורסם: 27/07/2009 - 10:45
נושא ההודעה:
|
עידו : | הבעיה במקשים היא בעיה ידועה במחשבי dell studio. היא קיימת לאחוז נכבד מאוד מהמחשבים מהסדרה עד לגירסא החדשה (1555) שהחליפה את המקשים הרגישים למגע ב fn + f7-f12. עצם העובדה שהם החליפו משהו שעוצב יפה במשהו פחות מעוצב אבל עם אותה פונקציונליות מראה כמה זה המקשים היו בעייתים.
הפתרון לבעיה הוא לכבות את המחשב, להוציא את הבטרייה, לנתק את הכבל חשמל, ללחוץ על הכפתור של ה power למשך חצי דקה ואז להחזיר את המצב לקדומותו.
זה יפתור את הבעיה עד לפעם הבאה, שבתקווה תהיה עוד הרבה זמן. |
ד"א, יש לך לינקים לדיונים על זה?
_________________ קוד: | Gentoo.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity and I'm not sure about the former - Albert Einstein
help save the world, join us. |
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 27/07/2009 - 10:52
נושא ההודעה:
|
גם לי יש אותה בעיה עם המקשים של ה Studio 1535
כשדברתי איתם הם טענו שזה דרייברים (למרות שיש בעיה איתם עוד לפני שה OS עולה)
כשדיברתי עם משהו מהתמיכה שלהם, הוא בהתחלה טען שה GTUB עושה את הבעיות.
הטענה שהבעיה היא אפילו לפני שה GRUB עולה נענתה בזה שעצם זה שהוא מותקן גורם לבעיה. לאחר התעקשות שזה לא יכול להיות, הוא שלח אותי לעדכן BIOS
(פעולה שדרשה ממני להתקין VISTA). כמובן שזה לא פתר את הבעיה.
ניסיתי להשיג את השירות לקוחות שלהם ללא הצלחה.
רותם.
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 27/07/2009 - 11:31
נושא ההודעה:
|
roterl : | גם לי יש אותה בעיה עם המקשים של ה Studio 1535
כשדברתי איתם הם טענו שזה דרייברים (למרות שיש בעיה איתם עוד לפני שה OS עולה)
כשדיברתי עם משהו מהתמיכה שלהם, הוא בהתחלה טען שה GTUB עושה את הבעיות.
הטענה שהבעיה היא אפילו לפני שה GRUB עולה נענתה בזה שעצם זה שהוא מותקן גורם לבעיה. לאחר התעקשות שזה לא יכול להיות, הוא שלח אותי לעדכן BIOS
(פעולה שדרשה ממני להתקין VISTA). כמובן שזה לא פתר את הבעיה.
ניסיתי להשיג את השירות לקוחות שלהם ללא הצלחה.
רותם. |
הגברת גילת בר בשירות הלקוחות שלהם (רק אחת?!?!?) תנפנף אותך כמו טיל. לאחר התקנת ויסטה זה לא נפתח? דיברת עם התמיכה הטכנית? איך הגעת אליהם? זה מספר 1809?
_________________ קוד: | Gentoo.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity and I'm not sure about the former - Albert Einstein
help save the world, join us. |
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 27/07/2009 - 13:01
נושא ההודעה:
|
זה לא בעיה של דל זה בעיה של שירות לקוחות בארץ. בארה"ב אחרי דבר כזה שלא עמדו בהתחייבות שלהם החברה היתה פשוט קורסת. אני מציע לך תפנה במייל לחברחה בחו"ל ותשטח את טענותיך אני בטוח שתקבל יחס אחר.
אסף ש.
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 27/07/2009 - 14:30
נושא ההודעה:
|
WobnI : | עידו : | הבעיה במקשים היא בעיה ידועה במחשבי dell studio. היא קיימת לאחוז נכבד מאוד מהמחשבים מהסדרה עד לגירסא החדשה (1555) שהחליפה את המקשים הרגישים למגע ב fn + f7-f12. עצם העובדה שהם החליפו משהו שעוצב יפה במשהו פחות מעוצב אבל עם אותה פונקציונליות מראה כמה זה המקשים היו בעייתים.
הפתרון לבעיה הוא לכבות את המחשב, להוציא את הבטרייה, לנתק את הכבל חשמל, ללחוץ על הכפתור של ה power למשך חצי דקה ואז להחזיר את המצב לקדומותו.
זה יפתור את הבעיה עד לפעם הבאה, שבתקווה תהיה עוד הרבה זמן. |
ד"א, יש לך לינקים לדיונים על זה? |
חסר כאלה? חפש בגוגל: dell 1535 multimedia keyboard
http://en.community.dell.com/forums/t/19167359.aspx
http://vucetica.blogspot.com/2008/11/dell-studio-laptop-keyboard-problems.html
http://yourmidnightsnack.wordpress.com/2008/08/14/new-dell-studio-laptop-problems-oh-no/
http://www.laptops-drivers.com/dell-laptop/how-to-fix-touch-button-problem-on-dell-studio-17-notebook.html
עידו.
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 27/07/2009 - 16:22
נושא ההודעה: Re: דל ישראל לא מוכנה לכבד אחריות כאשר לא מתוקנת ויסטה!
|
WobnI : | כל הבוקר אני בטלפונים על זה.
רכשתי דל עם 3 שנות אחריות ושיש לו בעיות איתו, בגלל שאין לי ויסטה מותקן, הם לא מוכנים לפתוח קריאת תקלה למרות שהבעיות הם ברמת החומרה.
בקיצור, קנית מחשב נייד של דל ולא מותקן לך ויסטה אבל כן לינוקס, XP או 7, אתה לא תחת אחריות!
לצערי, אף אחד לא עונה בשירות לקוחות שלהם. |
מה ציפית ?
אני בעל עסק , דילר גדול עובד מול תגה מל"מ נציגות לנובו ו ACER , נציגות DELL וטושיבה .
זאת המדיניות שלהם . שתבין גם לעסק שמוכר מחשבים שלהם לא נותנים יותר מהדיסק שחזור המסריח שלהם ..
לי {משום שאני דילר גדול} מחליפים מחשב בלי לראות ולבדוק בדרך כלל .
אבל לפעמים שלא מוכנים , גם אני צריך להחזיר ללקוח תגובה "רשמית ושבלונית"
אני לא אוהב את זה ומה שהם עושים , אבל ככה זה ולפעמים גם אני צריך לשתף פעולה עם זה , שלקוח מביא לי מחשב והם במעבדה שלהם לוקחים על זה כסף גם אני צריך להרוויח משהו מזה . על תשכח שאני מחזיק ניידים בחנות במלאי , אני מפסיד כסף על כל שנייה שהם במלאי .
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 27/07/2009 - 16:32
נושא ההודעה:
|
אספר איזה סיפור שהתרחש מלפני 11 שנה .
בארה"ב התקלקלה לי מצלמה שעלתה בזמנו 12K , היא נפלה לאמבט במלון , עקב משחק של הבן עם המצלמה .
המצלמה הגב נרכשה בארץ , מכיוון ששהיתי בארה"ב מטעם שליחות , פניתי ל SONY בארה"ב , הגעתי למעבדה ותיקנו לי את המצלמה , הם גם אמרו שהם לפי החוק לא מחוייבים לתקן מכיוון שנרכשה בארץ , אך בכל זאת תקנו כדי לא לפגוע בשמם , ולא דרשו תשלום
בארץ זה ידוע שלא נותנים שירות טוב כמו במדינות אחרות , והסיבה לכך היא "הישראלי" שתמיד מתחכם , אילו המשווקים והנציגויות היו מתנהגות כמו אחיותיהם בחו"ל , הן לא היו מרוויחות .
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 27/07/2009 - 19:36
נושא ההודעה: Re: דל ישראל לא מוכנה לכבד אחריות כאשר לא מתוקנת ויסטה!
|
Anonymous : | WobnI : | כל הבוקר אני בטלפונים על זה.
רכשתי דל עם 3 שנות אחריות ושיש לו בעיות איתו, בגלל שאין לי ויסטה מותקן, הם לא מוכנים לפתוח קריאת תקלה למרות שהבעיות הם ברמת החומרה.
בקיצור, קנית מחשב נייד של דל ולא מותקן לך ויסטה אבל כן לינוקס, XP או 7, אתה לא תחת אחריות!
לצערי, אף אחד לא עונה בשירות לקוחות שלהם. |
מה ציפית ?
אני בעל עסק , דילר גדול עובד מול תגה מל"מ נציגות לנובו ו ACER , נציגות DELL וטושיבה .
זאת המדיניות שלהם . שתבין גם לעסק שמוכר מחשבים שלהם לא נותנים יותר מהדיסק שחזור המסריח שלהם ..
לי {משום שאני דילר גדול} מחליפים מחשב בלי לראות ולבדוק בדרך כלל .
אבל לפעמים שלא מוכנים , גם אני צריך להחזיר ללקוח תגובה "רשמית ושבלונית"
אני לא אוהב את זה ומה שהם עושים , אבל ככה זה ולפעמים גם אני צריך לשתף פעולה עם זה , שלקוח מביא לי מחשב והם במעבדה שלהם לוקחים על זה כסף גם אני צריך להרוויח משהו מזה . על תשכח שאני מחזיק ניידים בחנות במלאי , אני מפסיד כסף על כל שנייה שהם במלאי . |
מה ציפיתי? שיעמדו בהתחייבות שלהם, אם לא הייתי משלם, הם בכיף היו תובעים לי את הצורה.
אותי לא מעניין, אני לקוח שלהם, אני זכאי לשירות, אני משלם על השירות.
הסתכלתי על האחריות, חוץ מזה שהכול מדבר על ארצות הברית, הם יכולים לטעון כנגדי ששימוש ב-XP או לינוקס מהווה שימוש לא נכון וסכנה למחשב ובגלל זה הם פתורים מאחריות לטפל בו
_________________ קוד: | Gentoo.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity and I'm not sure about the former - Albert Einstein
help save the world, join us. |
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 28/07/2009 - 10:08
נושא ההודעה: תשלח לחברה מכתב כוונות
|
תשלח להם מכתב מסודר, בה אתה מציין היכן קנית את המוצר, על כך שהמחשב הגיע ללא מערכת הפעלה, המחשב התקלקל ואתה דורש תיקון.
תשלח את המכתב רשום אם אישור מסירה, במידה ולא תקבל תשובה תוך שבועיים, תמלא טפסים של בית מששפט לתביעות קטנות, תגיש אותם לבית המשפט, בתביעה על כל ערך המחשב + הוצאות, , יעלה לך כמה שקלים.
עם החברה חכמה, הם ישלחו לך נציג לקחת את המחשב, אם הם לא חכמים ולא משנה מה האחריות אומרת כי המחשב נמכר ללא מערכת הפעלה, הם יפסידו בבית המשפט כי הם מכרו מוצר והם מסרבים לתת אחריות בגלל טענות שווא.
אף יצרן לא דורש או מחייב מערכת הפעלה ספציצית.
דל ממליצה על מערכת הפעלה, כנ"ל HP, אבל שניהם לא יכולים להכריח לקוח לרכוש מערכת הפעלה בעשרות שקלים כי זה לא מתאים להם.
תאר לך שיש לך מזגן, המזגן התקלקל ולא מוכנים לתקן לך אותו כי בשלט יש בטריות של דורסל ולא אנרגייזר.
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 06/08/2009 - 12:07
נושא ההודעה:
|
_________________ קוד: | Gentoo.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity and I'm not sure about the former - Albert Einstein
help save the world, join us. |
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 06/08/2009 - 15:14
נושא ההודעה:
|
התגובה של DELL הפתיעה אותי , ואני חושב שאתה עדיין יכול לתבוע אותם.
זה ברור כשמש שיש בעיית חומרה אצלך ללא שום קשר למערכת הפעלה וכמו כן הם מכרו לך מחשב ללא מערכת הפעלה (אם FREEDOS) ונתנו לך אחריות בלי להודיע שהיא מבוטלת (מוזר לאללה אפילו לכתוב את זה).
אני בטוח שאם תתבע אותם הם ינסו להיתפשו איתך מחוץ לבית משפט , או מקסימום תנצח במשפט
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 06/08/2009 - 15:39
נושא ההודעה:
|
MaximB : |
התגובה של DELL הפתיעה אותי , ואני חושב שאתה עדיין יכול לתבוע אותם.
זה ברור כשמש שיש בעיית חומרה אצלך ללא שום קשר למערכת הפעלה וכמו כן הם מכרו לך מחשב ללא מערכת הפעלה (אם FREEDOS) ונתנו לך אחריות בלי להודיע שהיא מבוטלת (מוזר לאללה אפילו לכתוב את זה).
אני בטוח שאם תתבע אותם הם ינסו להיתפשו איתך מחוץ לבית משפט , או מקסימום תנצח במשפט |
נראה איך הם יטפלו בי קודם... אני רק רוצה את המחשב מתוקן ועובד כמו שצריך.
_________________ קוד: | Gentoo.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity and I'm not sure about the former - Albert Einstein
help save the world, join us. |
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
|
|
|
|